جذب 127 نفر در دانشکده علوم پزشکی آبادان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

با برگزاری آزمون 127 نفر جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌شوند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دولت مجوز استخدام بیش از 16 هزار نفر را به وزارت بهداشت داده است که از این تعداد 127 نفر نیز سهم دانشکده علوم پزشکی آبادان است.
نادر ثوامریان با اشاره به این موضوع که در آزمون استخدام پیش‌رو، متقاضیان به صورت پیمانی جذب می‌شوند، افزود: 127 نفر سهم دانشکده علوم پزشکی آبادان را مشاغل بهداشتی، درمانی و پشتیبانی شکل می‌دهند.
وی گفت: آزمون استخدامی پیش‌رو به‌صورت متمرکز توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود.
مدیر نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان زمان برگزاری آزمون یاد شده را اواخر مرداد یا ابتدای شهریور اعلام کرد و افزود: بنابر اعلام سازمان سنجش، متقاضیان می‌توانند از 31 تیرماه برای ثبت‌نام به سایت این سازمان مراجعه کنند.
ثوامریان گفت: محل و ساعت دقیق برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش درج می‌شود.
وی افزود: کارگزین، حسابدار، مسئول خدمات مالی، پرستار، بهداشت روان، فوریت‌های پزشکی، اتاق عمل، ارتباطات و عملیات، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت خانواده، بهداشت محیط، هوشبری و مامایی، رشته‌های موردنیاز دانشکده علوم پزشکی آبادان در آزمون استخدامی ذکرشده هستند.
مدیر نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان این مطلب که نیروهای جذب شده در آبادان، خرمشهر و شادگان مشغول به کار می‌شوند، گفت: متقاضیان با مدرک کاردانی به بالا شرایط شرکت در آزمون را دارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار