جذب 7 هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی در مراکز پیش دبستانی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: 7 هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در خوزستان با اجباری شدن پیش دبستانی مشغول به کار شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، محمد تقی‌زاده اظهار کرد: دو نوع نگاه در آموزش و پرورش حاکم است، در نگاه اول اولویت با برنامه ریزی و تعریف شاخص‌ها و اولویت‌هاست و در نگاه دوم این باور وجود دارد که با انتصابات جدید تغییر افراد مشکلات آموزش و پرورش حل می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با درست دانستن نگاه اول خاطر نشان کرد: با جابجایی چند نیرو هیچ تحولی ایجاد نمی‌شود از این رو ما در مجموعه آموزش و پرورش خوزستان به تبعیت از نگاه برنامه‌محوری، برای اولین بار در خوزستان، برنامه توسعه آموزش و پرورش را در 20 اولویت تدوین کردیم و به پشتوانه این برنامه توانستیم در شاخص‌هایی نظیر پیش دبستانی، سواد آموزی، کنکور و امتحانات نهایی در خوزستان با پیشرفت مواجه شویم.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کسب رتبه نخست پوشش پیش دبستانی در خوزستان گفت: پیش دبستانی از اولویت‌های تعیین شده در برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان است که با پوشش 90 درصدی این دوره در سال جاری، موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدیم.
وی افزود: در عین حال با دنبال کردن این شاخص به عنوان یک هدف، برای اولین بار یک هزار و 300 نوآموز در مناطق عشایری جذب این دوره شدند و 7 هزار نیروی انسانی تحصیل‌کرده مشغول به کار شدند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار