جزئیات افزایش شهریه دانشگاه آزاد برای سال آینده اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات افزایش شهریه دانشگاه آزاد برای سال آینده اعلام شد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه که عصر دیروز با حضور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا، ایت الله سید حسن خمینی، دکتر حمید میرزاده، دکتر جاسبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، دکتر فریدون عزیزی، دکتر بهمن صمدی یزدی، نمایندگان وزارتین علوم و بهداشت برگزار شد، مقرر شد از مهر ۹۶ شهریه ثابت دانشجویان رشته‌های غیر پزشکی ورودی سال ۱۳۹۵ به ماقبل بدون تغییر و شهریه متغیر آنها نسبت به سال ٩٥ ، ۱۰ درصد افزایش یابد.

همچنین شهریه ثابت و متغیر دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی که از مهر ۹۶ وارد دانشگاه می‌شوند نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

شهریه ثابت دانشجویان رشته های پزشکی که قبل از مهر ۹۶ وارد دانشگاه شده اند افزایش نمی یابد، اما شهریه متغیر آن‌ها تابع نرخ شهریه وزارت بهداشت برای رشته‌های خودگردان است، که متعاقبا اعلام می شود.

همچنین شهریه ثابت دانشجویان رشته‌های پزشکی که از سال ۹۶ وارد دانشگاه می شوند ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد و شهریه متغییر آنها تابع نرخ شهریه وزارت بهداشت برای رشته های خودگردان است.

در این جلسه با توجه به تایید کمیته حسابرسی دانشگاه و کمیسیون دائمی هیات امنا، بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۶ از حیث درآمد ۶ هزار و ۷۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و از حیث منابع و مصارف ۹ هزار ۸۸۴ میلیارد تومان تصویب شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار