جزئیات بازگشت به تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه، دستورالعمل بازگشت به تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه، دستورالعمل بازگشت به تحصیل دانشجویان را به رؤسای استانها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل ادامه تحصیل دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند (به جز دانشجویانی که به دلیل وضعیت نامطلوب تحصیلی اخراج آموزشی شده اند) در صورت مراجعه، تا پایان ۹۹/۶/۳۱ بلامانع اعلام می شود.

این دستورالعمل مشمول دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه/ رساله آنها باقی مانده است، نمی شود، لذا برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه تصمیم گیری بعمل می آید.

براساس بندهای این دستورالعمل افرادی که رشته/گرایش آنها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد و مرکز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این دستورالعمل نمی شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار