جزئیات برگزاری آزمون بزرگ استخدامی صنعت پتروشیمی در سال 98

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات برگزاری آزمون بزرگ استخدامی صنعت پتروشیمی در سال 98
به گزارش خبرنگار انرژی نیوز، پس از توقف برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا، تصور بر این بود که هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس عطای برگزاری آزمون استخدامی در این پتروشیمی را به لقایش واگذار کرده است.

بر این اساس با توجه به نیاز پتروشیمی بوعلی‌سینا و همچنین اعلام نیاز سه شرکت بزرگ پتروشیمی مستقر در ماهشهر، سال آینده آزمون استخدامی این شرکت‌های پتروشیمی به صورت متمرکز برگزار شده تا نسبت به تامین نیروی انسانی متخصص در این شرکت‌ها اقدام شود.

در این راستا، هم اکنون مقدمات برگزاری آزمون استخدامی متمرکز صنایع پتروشیمی ماهشهر در حال برگزاری بوده که با انجام تمامی تشریفات قانونی و مرسوم، آزمون استخدامی بزرگ صنایع پتروشیمی سال 98 برگزار خواهد شد.

علاوه بر این برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی متخصص یک طرح در دست ساخت پتروشیمی در عسلویه هم برای سال 98 نهایی شده به طوری‌که ساختار سازمانی این شرکت جدید تاسیس (مجری طرح در دست ساخت) در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به تصویب رسیده و شرایط برای جذب نیرو آماده شده است.

به‌زودی جزئیات کامل‌تری از نیروی مورد نیاز، رشته و گرایش‌های تحصیلی و برخی از اطلاعات مورد نیاز این دو آزمون استخدامی صنعت پتروشیمی را منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر، با توجه به اینکه 98، سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هم بوده احتمالا برخی از نمایندگان برای کسب رای از مردم حوزه انتخابیه می‌خواهند از جیب آزمون‌های استخدامی هزینه کنند که قطعا در صورت اعمال نفوذ این نمایندگان، شفاف سازی کامل درباره عملکرد آنها در مصادره آزمون‌های استخدامی منتشر خواهد شد تا مردم با اطلاعات کامل تری پای صندوق‌های رای بروند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار