جزئیات ثبت‌نام ارشد در دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات ثبت‌نام ارشد در دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با بیان اینکه امسال در مجموع 64 نفر در 11 گرایش در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش شدند، گفت: ثبت‌نام حضوری این پذیرفته‌شدگان 24 و 25 شهریورماه انجام می‌شود.

اسماعیل فاطمی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: برای پذیرش کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 98-97 اعلام کرده بودیم که آمادگی پذیرش 85 دانشجو یعنی 57 دانشجوی روزانه و 28 دانشجوی شبانه در مقطع ارشد را داریم.

وی افزود: در نهایت پس از اعلام نتایج، 64 نفر در 11 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد به ما معرفی شدند. ثبت‌نام اینترنتی این پذیرفته‌شدگان از 18 تا 21 شهریورماه بوده است. ثبت‌نام حضوری این افراد نیز 24 و 25 شهریورماه انجام خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افزود: پذیرفته‌شدگان باید زمان مراجعه به دانشگاه مدارکی مانند مدارک هویتی، مدرک فارغ‌التحصیلی از مقطع کارشناسی، فرم‌های لازم برای ثبت‌نام و… را همراه داشته باشند.

فاطمی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 500 دانشجو در 13 رشته کارشناسی و 11 رشته گرایش کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار