جزئیات ثبت نام کتاب‌های درسی

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

جزئیات ثبت نام کتاب‌های درسی

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان ثبت نام کتاب‌های درسی گفت: ثبت نام در سامانه سناد برای ثبت سفارش کتاب درسی الزامی است.

لیدا نیک روش مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان اظهار کرد: کتاب‌های درسی پایه اول، هفتم و کتاب‌های تکمیلی دانش آموزان سمپاد از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرط ثبت سفارش کتاب‌های درسی، ثبت نام آن‌ها در سامانه سناد است، ادامه داد: دانش آموزان پایه اول ابتدایی باید در سامانه سناد ثبت نام کرده باشند و بعد از این مرحله امکان ثبت سفارش کتاب درسی را دارند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتاب‌های درسی پایه یازدهم نیز در حال آماده سازی بوده و تا شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان این پایه قرار می‌گیرد.

نیک روش تصریح کرد: دانش آموزانی هم که تاکنون موفق به ثبت نام کتاب درسی نشدند در مردادماه برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی این گروه زمان آن اعلام می‌شود.

وی در مورد کتاب‌های درسی دانش آموزان خارج از کشور یادآور شد: با توجه به آمار اعلام شده از سوی کشور‌ها کتاب‌های درسی به سفارتخانه‌ها برای توزیع در مدارس ارائه می‌شود.

اخبار آموزش و پرورش اخبار