جزئیات زمان و نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه امتحانات از ۲۴ خرداد تا ۱۳ تیرماه برگزار می شود، تاکید کرد که امتحانات حضوری است.

جواد علمایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین تصمیمات دانشگاه آزاد برای برگزاری امتحانات در کلیه مقاطع گفت: در جلسه امروز هیات رئیسه تصمیم بر این شد از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خرداد ماه فرجه ای برای دروس جبرانی و رفع اشکال در نظر گرفته شود و از ۲۴ خردادماه امتحانات در تمامی مقاطع آغاز خواهد شد.

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد از ۲۴ خرداد تا ۱۳ تیرماه

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد با اعلام اینکه امتحانات دانشگاه آزاد به صورت حضوری برگزار می شود، ادامه داد: در شرایط معمول امتحانات همیشه در ۲ هفته برگزار می شود اما به دلیل شرایط موجود و رعایت پروتکل ها به خصوص در مناطق گرمسیر، یک هفته به بازه زمانی برگزاری امتحانات اضافه کردیم؛ یعنی امتحانات در بازه زمانی ۲۴ خرداد تا ۱۳ تیرماه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بازه زمانی برگزاری باید حداقل ۲ هفته باشد ولی تاکید بر این است که امتحانات در ۳ هفته برگزار شود.

آغاز کلاس های عملی و آزمایشگاهی بعد از امتحانات

علمایی با بیان اینکه دروس عملی و آزمایشگاهی پس از امتحانات دروس نظری آغاز می شود، خاطرنشان کرد: نمره دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی در نیمسال دوم محاسبه می شود.

ترم تابستان در دانشگاه آزاد برگزار می شود/ثبت نام از ۲۱ تیرماه

معاون دانشگاه آزاد با اعلام اینکه ترم تابستان در دانشگاه آزاد برگزار می شود، تصریح کرد: ثبت نام ترم تابستان از ۲۱ تیرماه طبق روال گذشته آغاز می شود و همان قوانین سابق اعمال می شود.

اساتید تحصیلات تکمیلی باید از فردا در دانشگاه حضور یابند

وی در پاسخ به اینکه آیا این امکان وجود دارد که دانشجویان در نزدیک ترین واحد به محل سکونت خود امتحان دهند، گفت: خیر این امکان وجود ندارد و دانشجویان باید در واحد خودشان امتحان دهند؛ چرا که دیگر منع رفت و آمد و مسافرت وجود ندارد و محدودیت ها برداشته شده است. اگر همچنان محدودیت ها وجود داشت، حتما اینکار را در دستور کار قرار میدادیم.

علمایی ادامه داد:همچنین در جلسه هیات رئیسه مقرر شد اساتید از امروز در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه حضور یابند و نسبت به رفع اشکالات درسی تا ۱۶ خرداد ماه اقدام کنند.

استمرار آموزش مجازی تا پایان نیمسال دوم

معاون دانشگاه آزاد ادامه داد: از طرفی با توجه به اینکه تا این لحظه ستاد ملی کرونا هیچ دستورالعمل جدید ابلاغ نکرده، قرار شد آموزش مجازی در دانشگاه آزاد تا آخر نیمسال ادامه یابد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار