جزئیات شرایط معدل، سابقه کاری و تحصیلی داوطلبان حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

جزئیات شرایط معدل، سابقه کاری و تحصیلی داوطلبان حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت

 

معاون وزیر نفت اعلام کرد:
جزئیات شرایط معدل، سابقه کاری و تحصیلی داوطلبان حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت

دکتر «کریم سلحشور» در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز با بیان اینکه با دستور مهندس زنگنه وزیر محترم نفت به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از هفته جاری فرآیندثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت آغاز می‌شود، گفت: برای آزمون استخدامی وزارت دو نوبت برگزاری آزمون پیش بینی شده که یک نوبت به کارکنان شاغل در صنعت نفت و نوبت دوم برای ممتازان دانشگاه‌های کشور اختصاص دارد.

شرایط داوطلبان شاغل در صنعت نفت

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت در تشریح شرایط داوطلبانی که دارای سابقه کار در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هستند، تصریح کرد: برای این دسته از داوطلبانی سهمیه‌ای یکهزار و 50 نفره تعریف شده و داوطلبان باید دارای چهار سال سابقه کاری مستمر و متوالی در شرکت‌های دولتی و خصوصی مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این دسته از داوطلبان باید رشته تحصیلی مرتبط با شغل تخصصی خود داشته باشند، در خصوص شرط معدل آنها، بیان کرد: برای داوطلبان مقطع کارشناسی معدل نمره 14 و برای مقطع کارشناسی ارشد معدل نمره 15 در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه این دسته از داوطلبان برای حضور در آزمون علاوه بر شرط معدل و سابقه کاری باید چهار سال از اخذ مدرک تحصیلی آنها در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد گذشته باشد، افزود: به عبارت دیگر باید داوطلبان تا پیش از 14 دی ماه 1392 مدرک تحصیلی خود را اخذ کرده باشند.

شرط معدل و رتبه کنکور برای ممتازان دانشگاهی

دکتر سلحشور با اعلام اینکه برای ممتازان دانشگاهی هم شرط معدل و رتبه کنکور برای حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت تعیین شده است، بیان کرد: برای فارغ التحصیلان 10 دانشگاه برتر کشور (بر اساس رتبه بندی وزارت علوم) در مقطع کارشناسی معدل نمره 15 و در مقطع کارشناسی ارشد معدل نمره 16 تعیین شده است.

وی با بیان اینکه برای فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هم برای مقطع تحصیلی کارشناسی معدل نمره 16 و برای مقطع کارشناسی ارشد معدل نمره 17 تعیین شده است، اظهار داشت: علاوه بر این برای سایر دانشگاه‌های دولتی (شامل غیر انتفاعی، شبانه و …) و آزاد در مقطع کارشناسی معدل نمره 17 و برای مقطع کارشناسی ارشد معدل نمره 18 تعیین شده است.

معاون وزیر نفت با یادآوری اینکه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ممتاز در مقطع کارشناسی رتبه کنکور 4000 و به پائین تعیین شده است، گفت: برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد رتبه 200 و به پائین در قالب کد رشته تعیین شده است.

این مقام مسئول، تاکید کرد: سهمیه تعیین شده برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ممتاز هم یک هزار و 250 نفر تعیین شده است.

جزئیات بیشتر درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت شامل رشته، گرایش های تحصیلی، سن داوطلبان، منابع درسی برگزاری آزمون متناسب با رشته و گرایش به زودی منتشر می‌شود.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.