جزئیات مذاکره پرسپولیس باحامی جدید

دسته ها: اخبار

باشگاه پرسپولیس در حالی مذاکره با حامیان مالی مختلف را در دستور کار قرار داده که جدی‌ترین گزینه این باشگاه پیشنهاد اسپانسری همزمان دو شرکت با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان است.

در حالی که دو هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌گذرد، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته با یک اسپانسر برای حمایت مالی در طول این فصل به توافق برسد و مذاکرات همچنان ادامه دارد. با وجود این، جدی‌ترین گزینه اسپانسری پرسپولیس حضور همزمان دو شرکت با پرداخت ۲۵ میلیارد تومان است که احتمالا تا یکی دو روز آینده این مذاکرات نهایی خواهد شد.

«فناپ» و «آینده نما پارسیان» دو شرکتی هستند که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است به صورت همزمان اسپانسر باشگاه باشند و البته با وجود آنها، تغییراتی نیز در هیات مدیره پرسپولیس ایجاد خواهد شد.

این دو شرکت روی هم رفته مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به علاوه ۵ میلیارد تومان برای مسائل پیش بینی نشده به باشگاه پرداخت خواهند کرد. در این میان سهم فناپ ۱۲ میلیارد تومان بوده و سهم شرکت آینده نما ۱۳ میلیارد مابقی به علاوه ۵ میلیاردتومان برای مسائل پیش بینی نشده، است.

این دو شرکت پیشنهاد حضور ۳ عضو جدید در هیات مدیره باشگاه را هم مطرح کرده‌اند تا جمع اعضای هیات مدیره، با چهار نفر از مسئولان فعلی باشگاه به عدد هفت برسد. در واقع یکی از اعضای فعلی هیات مدیره باشگاه از سمت خود کنار گذاشته خواهد شد تا باشگاه با هفت مدیر، به کارش ادامه بدهد.

نکته جالب اینکه این دو شرکت ابتدا شرط داشتن پُست مدیرعاملی باشگاه را هم مطرح کرده بودند تا یکی از اعضای این شرکت به جای علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه شود که این درخواست با مخالفت باشگاه و وزارت ورزش مواجه شد. دومین شرط مدیریتی این دو شرکت، حضور امیر عابدینی در هیات مدیره بود که این شرط هم از سوی وزارت ورزش رد شد تا معادلات آنطور که از قبل پیش بینی می‌شد، پیش نرود.

باشگاه پرسپولیس هنوز به این پیشنهاد پاسخ قطعی نداده است و احتمالا ظرف امروز یا فردا نتیجه اعلام می‌شود ولی آنچه که مسلم است، در صورت پذیرش همکاری مشترک دو شرکت یاد شده، سه عضو جدید وارد هیات مدیره باشگاه شده و یکی از اعضای فعلی هیات مدیره پرسپولیس با سمت خود خداحافظی خواهد کرد.

اخبار