جزئیات واریز۴ مرحله ای اعتبارات اشتغال روستایی+ جدول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مطابق آخرین گزارش ارائه شده از سوی وزارت کار مجموع پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از سوی ۴ بانک عامل بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید از ابتدای اعتبار ابلاغ شده تا کنون ۱۳۳۸۰۰میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،برنامه اشتغال روستایی از بهمن ماه سال 96 با تلفیق منابع چهار موسسه عامل (بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید) با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری آغاز شده است و عملیات اجرایی آن از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد.

قرار بود این طرح که کمک به افزایش عدالت اجتماعی و رفع محرومیت، حفظ محیط زیست و ارزش های قومی، فرهنگی و اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت از اهداف اجرای آن است با پرداخت تسهیلات یارانه دار با اختصاص 1.5میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی آغاز شود تا با تخصیص مرحله‌ای منابع این صندوق به چهار موسسه عامل مجری طرح و تلفیق منابع داخلی بانک‌ها در مجموع معادل ریالی 12هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و عشایری اختصاص یابد.

اشتغال‌زایی ,

مطابق آخرین گزارش ارائه شده از سوی وزارت کار مجموع پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از سوی 4 بانک عامل بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید  از ابتدای اعتبار ابلاغ شده تا کنون  133800میلیارد ریال  پرداخت شده است.

سهم هر بانک به ترتیب 24760میلیاردریال،59520میلیاردریال،پست بانک 23284 میلیاردریال و صندوق کارآفرینی امید 26236 میلیاردریال  است که طی 4مرحله پرداخت شده است.در حالت کلی 90 درصد از اعتبارات طرح اشتغال روستایی تا کنون واریز شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار