جزئیات وام خرید تجهیزات الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی/ پرداخت تمام وام‌ها تا آخر اسفند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات ارائه وام خرید تجهیزات الکترونیکی به دانشجویان علوم پزشکی گفت: این وام به دانشجویان کم بضاعت ارائه می شود.

بهروز رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در زمان کرونا، توجه به مسائل آموزشی و آموزش از راه دور دانشجویان علوم پزشکی بود.

وی افزود: نکته مورد توجه این است که بخشی از دانشجویان علوم پزشکی آموزش تئوری دارند و بخش دیگری از این دانشجویان آموزش بالینی را طی می‌کنند و در خوابگاه‌ها نیز حضور دارند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار داشت: با این وضعیت هم در پرداخت وام‌ها سرعت بیشتری به خرج دادیم و وام‌ها با کمترین مسائل اداری به دانشجویان داده شد و تا اسفندماه همه وام‌های ترم اول و دوم را پرداخت کردیم و دانشجو در خط انتظار وام نداشتیم. امسال هم همین برنامه را اجرا می‌کنیم.

رحیمی اظهار داشت: برنامه دیگری که داریم اجرای طرح مشارکتی میان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با دانشگاه‌های علوم پزشکی برای کمک به دانشجویان بی بضاعتی است که برای خرید وسایل کمک آموزشی مانند تبلت و لپ تاپ با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: این دانشجویان از سوی دانشگاه‌ها به صندوق رفاه معرفی می‌شوند و پس از آن وام تنها برای خرید این محصولات الکترونیکی به آنها اختصاص می‌یابد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اضافه کرد: دانشجویان در مرحله اول این وام پرداختی ندارند و هزینه خرید از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تأمین می‌شود و بازپرداخت وام پس از فارغ‌التحصیلی دانشجو آغاز می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار