جزئیات پذیرش دانشجو در مقطع ارشد موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات پذیرش دانشجو در مقطع ارشد موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان با اشاره به تحصیل 400 دانشجوی کارشناسی ارشد در این مؤسسه، از پذیرش 100 دانشجو در پنج رشته کارشناسی‌ارشد در سال تحصیلی 97 – 96 خبر داد.

سیدعلیرضا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: در سال 96 در پنج رشته مهندسی برق گرایش سیستم‌های قدرت، مهندسی عمران گرایش سازه، مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار و مهندسی معماری دانشجو پذیرش می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در هریک از رشته‌های اعلام‌شده حداقل 20 نفر است، افزود: در تکمیل ظرفیت احتمال افزوده شدن کدرشته‌های جدید به رشته‌های اعلام‌شده وجود دارد؛ متقاضیان ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند از روز یک‌شنبه، 21 خرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته مورد علاقه خود اقدام کنند.

سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان گفت: در حال حاضر 400 دانشجو در مقطع ارشد در این مؤسسه آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند؛ ثبت‌نام‌ از داوطلبان نیز از 21 خردادماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار