جزئیات کارت ورود به جلسه و زمان آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (سهامي خاص) سال ۱۳۹۶ مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۲/۱۵ در شهرهاي تهران و بوشهر برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

برگ راهنما و كارت شركت در آزمون از روز چهارشنبه ۹۶/۲/۱۳ بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org براي مشاهده و پرينت در دسترس قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي كارت، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الي ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الي ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۲/۱۴ با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و ۲ قطعه عكس ۳ × ۴ با توجه به محل اقامت به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص به شرح ذيل مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

شهرستان تهران به دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، ميدان فردوسي، خيابان انقلاب، مابين خيابان استاد نجات اللهي و سپهبد قرني ،بن بست شاهرود.

شهرستان بوشهر به دانشگاه خليج فارس – بوشهر واقع در: بوشهر، خيابان شهيد ماهيني .

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار