جزئیات ۳ بیمه جدید قالیبافان با پرداخت سالانه ۶۰۰ هزار تومان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات ۳ بیمه جدید قالیبافان با پرداخت سالانه ۶۰۰ هزار تومان

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تولید کنندگان فرش دستباف ایران با اشاره به بیمه تکمیلی وبیمه عمر و بازنشستگی گفت: برای ثبت نام در این طرح متقاضیان با پرداخت ماهانه ۵۰ هزار تومان می توانند اقدام کنند.

عبدالله بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،درباره بیمه قالیبافان گفت: طی هماهنگی هایی که با بیمه تعاون داشتیم مقرر شد با پرداخت سالانه600هزار تومان از سه مزیت بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: با توجه به عملکرد مناسب و شرکت بیمه تعاون کشور ورضایت بیمه شدگان، امسال هم این قرارداد را تمدید کردیم. قرارداد بیمه ای میان اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف شهری و روستایی ایران و شرکت بیمه تعاون کشور یکسال دیگر تمدید شد.

بهرامی با بیان اینکه این قرارداد شامل بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و بازنشستگی است افزود:سرپرست خانواده ملزم به بیمه با پرداخت حق بیمه سالیانه 600 هزار تومانی است.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تولید کنندگان فرش دستباف ایران اظهار داشت:تمام افرادی که از این بیمه استفاده می کنند باید کارت قالیبافی یا صنایع دستی داشته باشند. همه قالیبافان امکان استفاده از این نوع بیمه را دارند. آن دسته از افرادی که سال قبل بیمه داشته اند تمدید می شوند و افراد جدید ثبت نام می کنند. همه باهم در بهره مندی خدمات برابرند.

وی بیان کرد: ثبت نام از تاریخ 97.8.10 لغایت 97.8.20 با مراجعه به سایت www.taavon.co یا شماره تماس های 02177180741 انجام می شود. برای ثبت نام در این طرح متقاضیان با پرداخت ماهانه 50 هزار تومان می توانند اقدام کنند. سقف خدمات مانند سال گذشته است و البته خدمات دندان پزشکی اضافه شده است. سقف بیمارستانی 3 میلیون تومان،سقف عمل جراحی 6میلیون تومان،سقف زایمان تا2میلیون تومان،سقف امور پاراکیلینیکی تا 600هزار تومان ، هزینه خرید عینک 100 هزار تومان،سقف امورات چشم تا 600هزار تومان ،سقف امبولانس نیز تا 100هزار تومان دیده شده است. سال گذشته نسبت به اینکه طرح برای اولین بار اجرا می شد استقبال خوبی داشت.

بهرامی گفت:320 هزار نفر از قالیبافان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و حدود 650 هزار نفر بیمه نیستند.در راستای اهداف حمایتی و تثبیت جایگاه و آتیه قالیبافان ، هنرمندان صنایع دستی ، مدیران تعاونی های فرش دستباف و صنایع دستی کشور ، اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف ایران برای سومین سال متوالی قراردادی با شرکت بیمه تعاون کشور مبنی بر پوشش بیمه درمان تکمیلی ، بیمه عمر و بازنشستگی منعقد کردند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار