جزییات آزمون تخصصی و مصاحبه معرفی‌شدگان دوره‌های دکتری دانشگاه شهید چمران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان ورود به مقطع دکتری این دانشگاه را 18 تا 21 اردیبهشت و زمان برگزاری آزمون تخصصی را 31 اردیبهشت اعلام کرد.

دکتر سیدمحمود کاشفی پور تعداد معرفی شدگان برای شرکت در آزمون تخصصی این دانشگاه و ورود به مقطع دکتری تخصصی را حدود چهار هزار و 300 نفر عنوان و اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون تخصصی 18 تا 21 اردیبهشت‌ماه تعیین شده است که زمان نهایی آن از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان حتی در صورت عدم کسب امتیاز در این آزمون، وارد مرحله مصاحبه خواهند شد. آزمون در روز 31 اردیبهشت و در سطح کارشناسی ارشد و مصاحبه نیز در روزهای 16 و 17 خرداد توسط گروه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: نتایج این آزمون تا پیش از مصاحبه اعلام نخواهد شد؛ پس از اتمام مصاحبه‌ها و احتساب امتیاز در هر دو مرحله، متقاضیان رتبه بندی شده و با توجه به ظرفیت مورد نیاز در هر رشته، نتایج نهایی پذیرش پیش از 31 تیرماه اعلام خواهد شد.

کاشفی‌پور عنوان کرد: هفته اول مرداد نیز زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان نهایی است. ظرفیت پذیرش امسال 230 نفر است که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است. تعداد دانشجویان ثبت‌نامی در سال گذشته نیز 170 نفر بوده است.

وی با بیان این‌که تمام اطلاعیه‌های لازم از طریق پرتال دانشگاه اعلام خواهد شد، به معرفی شدگان توصیه کرد سایت دانشگاه را به طور مرتب بازدید کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار