جزییات جذب نیروی پیش دبستانی در آموزش و پرورش خوزستان

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

جزییات جذب نیروی پیش دبستانی در آموزش و پرورش خوزستان

معاون ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرزندان فرهنگیان در اولویت جذب به عنوان مربی پیش دبستانی قرار دارند.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اردشیر شجاعی صبح امروز 10 مهرماه 96 اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مربیان پیش دبستانی در راستای رفع کمبود معلم در خوزستان مقرر شده است که کار را به صورت حق التدریس ادامه دهند و با توجه به اینکه برنامه اجرایی مصوبه مجلس در دستورکار آموزش و پرورش قرار گرفت برای تکمیل و جایگزینی این مربیان یکسری نیرو باید به کار گیری شوند.
وی با تاکید بر اینکه برای جذب در دوره پیش دبستانی اولویت با فرزندان فرهنگیان است، افزود: به جز فرزندان فرهنگیان فارغ التحصیلان رشته های علوم تربیتی، مشاوره و روان شناسی واجد شرایط به کار گیری در دوره پیش دبستانی در آموزش و پرورش هستند.
معاون ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه متقاضیان برای جذب در دوره پیش دبستانی به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مراجعه نکنند، گفت: افرادی که علاقمند به همکاری با آموزش و پرورش به عنوان مربی پیش دبستانی هستند، باید به ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی خوزستان مراجعه کنند و از مراجعه مستقیم به اداره کل آموزش و پرورش خودداری کنند به دلیل اینکه تقسیم نیرو و اولویت جذب نیروها به عهده ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی است و در اداره کل برای این عزیزان هیچ پرونده ای تشکیل و بررسی نمی شود.
شجاعی اضافه کرد: به کار گیری مربیان پیش دبستانی به صورت حق التدریس در برخی از شهرستانهای استان خوزستان انجام شده است و جذب مربی جدید پیش دبستانی نیز در نواحی و شهرستانهایی انجام می شود که مربیان پیش دبستانی آنها به صورت حق التدریس در دوره ابتدایی مشغول به کار شدند و نیاز به جذب جدید وجود دارد .
وی با اشاره به اینکه فرزندان فرهنگیان در اولویت جذب به عنوان مربی پیش دبستانی قرار دارند، گفت: مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده متقاضیان جدید مربی پیش دبستانی شامل کپی مدرک تحصیلی ،کپی کارت ملی و شناسنامه و کپی حکم کارگزینی پدرو مادر فرزندان فرهنگیان است.
شجاعی با اظهار اینکه حدود 2 هزار نیروی پیش دبستانی جایگزین نیروهایی می شوند که به عنوان حق التدریس به کار گرفته شده اند، بیان کرد: نیروهایی که متقاضی جذب در دوره پیش دبستانی باید با حداقل های کار با کودک آشنا باشند از این رو برای ما امکان جذب رشته های غیرمرتبط با آموزش و پرورش مسیر نیست و متقاضیان اجازه بدهند که ما از پتانسیل رشته های مرتبط به عنوان مربی پیش دبستانی استفاده کنیم.
وی با اشاره به کمبود معلم در آموزش و پرورش خوزستان، گفت: نیروهای که به دلایلی چون بازنشستگی، انتقالی و مرخصی های معذرویتی از آموزش و پرورش خارج می شوند در مقایسه با نیروهای ورودی به آموزش و پرورش بیشتر هستند از این رو همه ساله کمبود معلم در آموزش و پرورش تشدید می شود.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.