جشن ياس طه با تقدير از بانوان نمونه شهرداري برگزار شد

دسته ها: اخبار

از سوي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز جشن ياس طه ويژه تقدير از بانوان نمونه شهرداري اهواز برگزار شد.

به مناسبت روز زن از سوي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري جشن ياس طه براي چهارمين سال با هدف تقدير از بانوان شاغل در شهرداري اهواز برگزار شد.

در اين مراسم كه 31 فروردين ماه در تالار مهتاب برگزار شد سید خلف موسوی شهردار اهواز ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، امام خمینی (ره)، امام محمد باقر (ع) و روز زن به اعضا و رییس شورای شهر خیر مقدم گفت و در خصوص نقش زنان در دین اسلام گفت : اولین کسی که به پیامبر ایمان آورد حضرت خدیجه بود و در انقلاب ما نیز این خانم ها بودند که فرزندانشان را تقدیم کردند. اگر خانم ها نبودند شاید این ایثار و ایستادگی محقق نمی شد، زیرا خانم ها در زمان جنگ حضور فعال داشتند.

جشن ياس طه با تقدير از بانوان نمونه شهرداري برگزار شد جشن ياس طه با تقدير از بانوان نمونه شهرداري برگزار شد جشن ياس طه با تقدير از بانوان نمونه شهرداري برگزار شد جشن ياس طه با تقدير از بانوان نمونه شهرداري برگزار شد جشن ياس طه با تقدير از بانوان نمونه شهرداري برگزار شد جشن ياس طه با تقدير از بانوان نمونه شهرداري برگزار شد جشن ياس طه با تقدير از بانوان نمونه شهرداري برگزار شد

وی در ادامه گفت : در شهرداری نیز کمترین شکایت ها از خانم ها بوده است و در این خدمتگزاری نمره قبولی بیشتر متعلق به خانم هاست که جای تبریک دارد. زیرا رضایت مردم یعنی رضایت خداوند.

موسوی سپس افزود: خانم ها وظیفه شان را خیلی خوب انجام داده اند و باید سهم مدیریت ها را بین بانوان افزایش دهیم زیرا هرجا حضور دارند سلامت کار بیشتر است.

وی همچنین گفت : در زمینه کارهای فرهنگی اختیار به آقای آهن جان داده ام كه انصافا در سال 93 در زمینه برنامه های فرهنگی خيلي خوب درخشيد و نيز در مناطق و محلات برنامه هاي فرهنگي خيلي برگزار كرده است. به حمدالله در این دوره در زمینه عمران شهری نیز کارهای بزرگی انجام شده است. مردم باید به ما اعتماد کنند، عوارض بدهند که بتوانیم کار کنیم. این اعتماد سرمایه ماست و زمانی حاصل می شود که مجموعه شهرداری را خوب ببینند. شهرهایی که پیشرفت کرده اند در دوره های آرامش و ثبات بوده اند. بی ثباتی آسیب جدی به مدیریت شهری وارد می کند.

شهردار اهواز در پایان سخنانش گفت : هیچ مردمی به اندازه مردم خوزستان در کشور زجر نکشیده اند ما خادم مردمی هستیم که همه چیزشان را در طبق اخلاص گذاشتند انشاالله که بتوانیم کارهای بزرگ و ماندگار در شهر اهواز انجام دهیم.

حجت الاسلام حسن زاده در اين مراسم ضمن تبريك حلول ماه رجب و ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: شخصيت حضرت فاطمه زهرا(س) و جايگاه آن حضرت در آيات قرآن و فرمايشات پيامبر پاياني است بر توهماتي كه زن را موجودي دست دوم تلقي مي كند، اين نگرش از ديرباز وجود داشته است ولي در سيره پيامبر علاوه بر گفتار حضرت رسول (ص) رفتار پيامبر نيز نشان دهنده مقامات معنوي و ارتقاء و علو شخصيت حضرت زهرا بود.

وي در ادامه گفت: مقام مادري در آيات قرآن بسيار بالاست و هيچ كسي نمي تواند مقامي را مثل جايگاه مادري براي زن پيدا كند. مقام مادري بايد حفظ شود و هيچ چيز ديگري قابل مقايسه با مقام مادر نيست و هر چه انجام دهيم كه حقي از مادر را ادا كرده باشيم نمي توانيم زحمات مادر را جبران كنيم.

امام جمعه موقت شهرستان اهواز در ادامه ياد مادران شهدا را گرامي داشت و گفت: شهدا افتخاري براي خوزستان هستند.

وي در پايان ضمن اشاره به بانوان در شهرداري اهواز گفت: انشاالله آنچه شايسته مردم اهواز است به آنها ارائه دهيم و از امير آهن جان معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري جهت برگزاري اين جشن با شكوه تقدير و تشكر به عمل آورد.

در اين مراسم حجت الاسلام سعادت نيا رییس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اسلام به مقام زن اهميت زيادي داده است و نيز از مقام و منزلت زن در قرآن و احاديث قدسي بسيار آمده است و از نگاه پيامبر به حضرت فاطمه (س) ام ابيها لقب داده شده است كه در مقام دختري بهترين دختر برای پدر و در مقام همسري بهترين همسر براي اميرالمومنين بوده است كه در تمام شرايط و سختي ها در كنار آن حضرت بوده است.

وي در پايان افزود: خانم ها در همه عرصه ها خوش درخشيدند پس قدر خود را بدانند و ما هم اميدواريم خداوند توفيقي دهد تا بتوانيم خدمتگزاران خوبي براي شما، براي مردم و شهر علي ابن مهزيار اهوازي داشته باشيم.

و در پايان اين مراسم نيز از بانوان نمونه شهرداري تقدير به عمل آمد.

اخبار