جمعی ازقبول شدگان آزمون استخدامی شهرداریهای خوزستان خواهان تعیین تکلیف شدند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جمعی ازقبول شدگان آزمون استخدامی شهرداریهای خوزستان خواهان تعیین تکلیف شدند

تعدادی از قبول شدگان در آزمون استخدامی شهرداریهای استان سه شنبه مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف و پاسخگویی مسئولان شدند.
به گزارش ایرنا در سال 94 آزمون استخدامی شهرداری ها همزمان با سراسر کشور در خوزستان نیز برگزار شد که پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مراحل قانونی به استخدام شهرداری ها درآمدند.
امروزحدود 30 پذیرفته شده آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان از شهرهای شوشتر، آبادان، بندرامام، ماهشهر و… به نشانه اعتراض به جذب نشدن در شهرداری های مربوطه در مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.
یکی از این افراد که خواست نامش در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سال 1394 یک آزمون سراسری با هدف تامین نیروی مورد نیاز شهرداری ها برگزار شد و بیشتر قبول شدگان سایر استان ها استخدام شدند.
وی با اشاره به اینکه جمعی از قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان همچنان سر درگم هستند افزود: همچنین شهرداری های برخی شهرها مانند شوش و ایذه پذیرفته شدگان را استخدام کرده اند.
این پذیرفته شده گفت: تمامی مراحل استخدام از جمله آزمون استخدامی، بخش عملی و تحقیقات انجام گرفته است و برای جذب در شهرداری مشکلی وجود ندارد اما مسئولان شهرداری ها حاضر به جذب قبول شدگان در این آزمون نیستند.
وی ادامه داد: حدود پنج ماه از اتمام مراحل گزینش گذشته است اما همچنان پذیرفته شدگان استخدام نشده اند.
مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان چند روز پیش در گفت وگو با ایرنا از روند جذب این افراد خبر داده و گفته بود: هیچ مشکلی برای جذب قبول شدگان درآزمون استخدامی شهرداری های استان وجود ندارد .
شهاب صدیقی یادآور شد:در برخی شهرداری ها بدون تاییدیه شورای اداری استخدامی و تنها با صرف قبول شدن در آزمون استخدامی و گزینش به کار گرفتند که مورد ایراد شورای اداری استخدامی شهرداری های استان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: 76شهرداری در استان وجود دارد که درسه شهرداری در استان قبول شدگان با جذب نیرو دچار مشکل شده اند که رفع می شود ، کسانی که در آزمون قبول شده و روال استخدامی را گذرانده اند به تدریج در شهرداری ها جذب می شوند

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار