جمعی از قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداری های استان خواستارحل مشکل خود شدند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جمعی از قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداری های استان خواستارحل مشکل خود شدند

تعدادی از قبول شدگان در آزمون استخدامی شهرداری های استان امروز دوشنبه در مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف و پاسخگویی مسولان شدند.

به گزارش ایرنا در حدود 30 پذیرفته شدهآزمون استخدامی شهرداری های خوزستان در سال 1394 که از شهرهای شوشتر، آبادان و ماهشهر بودند دوشنبه به نشانه اعتراض به جذب نشدن در شهرداری های مربوطه در مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.
یکی از این افراد که خواست نامش در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تمامی مراحل استخدام از جمله آزمون استخدامی، بخش عملی و تحقیقات انجام گرفته است و برای جذب در شهرداری مشکلی وجود ندارد اما مسئولان شهرداری ها حاضر به جذب قبول شدگان در این آزمون نیستند.
وی گفت: مسئولان شهرداری علت جذب نکردن این نیروها را نداشتن بودجه و تحمیل کردن این نیروها به بدنه شهرداری عنوان می کنند این درحالی است که این افراد تمام مراحل استخدام برای جذب نیرو را طی کرده اند.
این فرد در ادامه عنوان کرد: در کل استان تنها شهرداری شوش و برخی شهرهای تابعه دزفول نیرو های قبول شده را جذب کردند اما بقیه شهرستان ها حاضر به جذب این افراد نیستند.
استانداری خوزستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری های استان در آبان ماه سال 1394 آزمون استخدامی برگزار کرد، نتیجه آزمون اعلام شد و قبول شدگان مراحل استخدام را گذراندند.

***هیچگونه مشکلی در جذب قبول شدگان آزمون شهرداری های خوزستان نیست
مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان گفت: هیچ مشکلی برای جذب قبول شدگان درآزمون استخدامی شهرداری های استان وجود ندارد .
شهاب صدیقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای جذب این افراد باید روال اداری طی شود.
وی گفت: در برخی شهرداری ها بدون تاییدیه شورای اداری استخدامی و تنها با صرف قبول شدن در آزمون استخدامی و گزینش به کار گرفتند که مورد ایراد شورای اداری استخدامی شهرداری های استان قرار گرفت.
صدیقی عنوان کرد: به همین منظور برای جذب این افراد باید تاییدیه شورای اداری و روال اداری این افراد طی شود، این افراد از سازمان شهرداری ها حذف نشده اند.
مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان درادامه افزود: هفته گذشته به شهرداری ها نامه ای ارسال شده است که استخدام این افراد براساس چارت اداری و نیازی است که شهرداری ها در سال 1394 ابلاغ کردند و در حال حاضرباید این افراد جذب کار شوند.
صدیقی افزود: 76شهرداری در استان وجود دارد که درسه شهرداری در استان قبول شدگان با جذب نیرو دچار مشکل شده اند که رفع می شود ، کسانی که در آزمون قبول شده و روال استخدامی را گذرانده اند به تدریج در شهرداری ها جذب می شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار