جمعی از مربیان پیش دبستانی ایذه خواستارتبدیل وضعیت خود شدند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جمعی از مربیان پیش دبستانی ایذه خواستارتبدیل وضعیت خود شدند

تعدادی از مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه روز شنبه در اعتراض به آنچه که استخدام نشدن خود در آموزش و پرورش بیان کردند، مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند.
به گزارش ایرنا یکی از مربیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 86 مربی پیش دبستانی در شهرستان ایذه وجود داشت که پارسال 40 نفر از این تعداد تبدیل وضعیت و استخدام شدند و باقی مربیان هنوز جذب نشده اند.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت: شرایط ما با مربیانی که استخدام شده اند برابر است اما مشخص نیست چرا ما تبدیل وضعیت نمی شویم
وی ادامه داد: ما از سال 89 بدون بیمه و در شرایط سخت به کار مربیگری دوره پیش دبستانی مشغول هستیم و قرار بر این بود که تا تابستان امسال ما نیز استخدام شویم که تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
این مربی ادامه داد: متاسفانه با وجود چند بار اعتراض و تجمع هیچ مسئولی پاسخگوی ما نیست.
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: باید سهمیه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش برای جذب این تعداد مربی تعیین شود تا امکان تبدیل وضعیت آنها وجود داشته باشد.
حمید قنبری افزود: استخدام مربیان پیش دبستانی دارای شرایط و ضوابطی است که باید این افراد دارا باشند و یکی از این شرایط فعالیت آنها از پیش از سال 91 است.
مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه از پارسال تاکنون با برگزاری چندین تجمع در اهواز و ایذه خواستار تبدیل وضعیت خود هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار