جنایت اوباش مخوف تهران در نیمه‌های شب + عکس

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت ۱:۳۰ بامداد ۲۰ اسفندماه سال گذشته وقوع یک فقره قتل ناشی از اصابت جسم تیز به ناحیه گردن و مرگ جوانی بنام «میثم» (متولد ۱۳۶۳) از طریق بیمارستان به کلانتری ۱۳۶ فرجام اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاهد جنایت

دوست مقتول که شاهد صحنه قتل وی بود، پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت:«پس از خوردن شام ، بهمراه مقتول از منطقه فشم در حال بازگشت به منزل بودیم که در منطقه تهرانپارس – خیابان ۱۹۶ غربی – نرسیده به خیابان سراج، برای خرید شارژ تلفن همراه و همچنین نوشیدن چای توقف کردیم؛ «میثم» با جوانی تنومند که بر روی صورتش آثار متعدد جراحت ناشی از چاقو وجود داشت چشم به چشم شد و همین موضوع انگیزه آغاز درگیری آنها با یکدیگر شد. ناگهان آن جوان تنومند ضربه ای را با جسم برنده به سمت میثم پرتاب کرد که ضربه به گلوی میثم خورد و میثم بر روی زمین افتاد».

دوست مقتول در ادامه اظهارات خود با بیان این مطلب که ضارب قصد داشته تا او را نیز مجروح کند به کارآگاهان گفت:«زمانیکه میثم بر روی زمین افتاد، من از ماشین پیاده شده تا به او کمک کنم که در همین زمان، جوان ضارب به سمت من حمله ور شد و قصد داشت تا مرا نیز مجروح کند که من با خواهش از او خواستم اجازه دهد تا من «میثم» را به بیمارستان برسانم و فرد ضارب نیز به سرعت از محل متواری شد».

تحقیقات پلیسی و شناسایی قاتل

با توجه به اظهارات شاهد صحنه جنایت (دوست مقتول)، بلافاصله اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز و سرانجام با انجام اقدامات پلیسی، شناسایی دیگر شهود صحنه جنایت، انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار، یکی از مجرمین سابقه دار و اراذل و اوباش سطح یک بنام «مصطفی . ب» (متولد ۱۳۶۶) مورد شناسایی قرار گرفت و دوست مقتول نیز با مشاهده تصویر وی، بلافاصله مصطفی را مورد شناسایی قرار داد.

بررسی سوابق «مصطفی» نشان داد که وی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه شرق تهران بوده و دارای سوابق متعدد دستگیری در پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی و همچنین پلیس آگاهی است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مشارکت در آدم ربایی، ایجاد ضرب و جرح عمدی و درگیری با مأمورین دستگیر و روانه زندان شده است.

با شناسایی مخفیگاه مصطفی در منطقه سراج – خیابان شهید والائیان، وی 20 فروردین امسال دستگیر و پس از مواجه حضوری با شاهد اصلی صحنه جنایت (دوست مقتول) به صورت کامل مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر تحقیقات در این پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی است و متهم نیز با قرار بازداشت موقت، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

اخبار