جوانان بهبهان خواستار استخدام در پالایشگاه بیدبلند شدند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جوانان بهبهان خواستار استخدام در پالایشگاه بیدبلند شدند

جمعی از جوانان شهر بهبهان روز جمعه در حاشیه نمازجمعه این شهر خواستار شفاف سازی در آزمون استخدامی پالایشگاه گاز بیدبلند و استخدام خود در این پالایشگاه شدند.
عبدالحمید فتوحی از جوانان شرکت کننده در این آزمون با نمایشی خواندن این آزمون به خبرنگار ایرنا گفت: پیگیری بسیاری برای گرفتن کارنامه آزمون و مشاهده درصدها انجام دادیم اما از دادن کارنامه هم دریغ کردند و پس از آن تعدادی از جوانان به تهران مراجعه کردند که در آنجا تنها به آنها گفته شد رتبه شما کمتر از حدمجاز بوده است.
وی افزود: بیشتر افراد جذب شده در این پالایشگاه نیروهای غیر بومی هستند؛ این پالایشگاه مشکلات زیست محیطی بسیاری برای شهرستان بهبهان ایجاد کرده و در مقابل باید مدیران آن به سهمیه تعیین شده برای جوانان بهبهان عمل کنند.
جواد طیبی دیگر معترض نیز گفت: جوانان شهرستان بهبهان با وجود استعداد، با معضل بیکاری روبه رو هستند؛ با وجود ابهاماتی که در این آزمون وجود داشت در آن شرکت کردیم و امیدوار بودیم سهم نیروهای بومی در استخدام این پالایشگاه افزایش یابد.
فرماندار بهبهان چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص بیان کرد: برخی از کسانی که در آزمون استخدامی این پالایشگاه شرکت کرده‌اند از نتیجه آزمون ناراضی هستند این درحالیست که برخی از آنها اصلاً در آزمون کتبی قبول نشده‌اند.
محمد حری ادامه داد: تاکنون بسیاری از کسانی که در این خصوص ناراضی بودند با نشست‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته قانع شده‌اند و تنها تعداد کمی از آنها هنوز نسبت به نتیجه آزمون انتقاد دارند.
وی گفت: تمام تلاش ما اینست که حقی از کسی ضایع نشود از این رو نقاط مورد نظر این شرکت کنندگان دریافت شده و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.
۳۱ اردیبهشت امسال نیز جمعی از کارگران پالایشگاه در حال احداث گاز بیدبلند بهبهان که نسبت به تعدیل خود پس از پایان پروژه نگران بودند با حضور در محوطه این پالایشگاه خواستار به کارگیری در این واحد صنعتی شدند.
به گزارش ایرنا پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس که تأمین کننده میعانات گازی است و در شهرستان بهبهان قرار دارد ۲۹ تیر پارسال برای جذب نیروی کار موردنیاز اقدام به برگزاری آزمون در ۲ شهرستان بهبهان و کلانشهر تهران کرد که پس از اعلام نتایج این آزمون، برخی جوانان بومی بهبهان به نحوه برگزاری آزمون، سوالات و پذیرفته شدگان اعتراض کردند.
این افراد مدت هاست نسبت به آنچه بی عدالتی در نحوه برگزاری آزمون و پذیرفته شدگان می‌خوانند، اعتراض داشته و خواستار رفع این نواقص و ابهامات هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار