حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات امکان پذیر است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشجویان درباره حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات نگرانی نداشته باشند چون نظر دانشگاه و وزارت علوم در این زمینه مساعد بوده و انجام این کار امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « نیم سال تحصیلی را بدون احتساب سنوات حذف کنید » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در این زمینه گفت: با توجه به نظر مساعد وزارت علوم و دانشگاه حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات برای دانشجویانی که دچار مشکلات خاص هستند امکان پذیر است.

وی افزود: دانشجویان درباره حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات نگرانی نداشته باشند چون نظر دانشگاه و وزارت علوم در این زمینه مساعد بوده و انجام این کار امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کمیسیون موارد خاص می تواند برای حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات دانشجویان کمک کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار