حضور در دانشگاه در شهرهای قرمز و نارنجی یکسان است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از  تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌ها و همسان بودن نحوه حضور در شهر‌های قرمز و نارنجی در دانشگاه پیام نور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر حسین بهروز مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نحوه فعالیت دانشگاه پیام نور در هفته آینده را اعلام کرد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این مطلب از  تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌ها و همسان بودن نحوه حضور در شهر‌های قرمز و نارنجی بر اساس بخشنامه ۱۸۹۹۵۱ مورخ ۷ آذر ۹۹ مقام عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری خبر داد و اعلام کرد: بر این اساس مراکز دانشگاه در شهر‌های قرمز ونارنجی با تعطیلی فعالیت‌های جاری، توجه به برگزاری کلاس‌های الکترونیکی با کمترین تعداد همکار، پشتیبانی کامل مجازی از کلاسها، انجام کار‌ها از طریق دورکاری و بدون هرگونه خلل در انجام امور فعالیت خواهند داشت.

گفتنی است، رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت های کرونایی هفته آتی گفت: از یکم آذرماه ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز کرونا اعلام شدند و در حال حاظر فقط ۶۴ شهر قرمز داریم و ۲۷۸ شهر نارنجی هستند و ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و شهر‌هایی که تغییر وضعیت داده اند، از شنبه محدودیت‌ها با توجه به وضعیت جدیدشان اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: در شهر‌های نارنجی گروه‌های شغلی سه و چهار ممنوعیت فعالیت دارند و مراکز تجمعی و مشاغل شامل پاساژ‌های سرپوشیده، تالار‌های پذیرایی و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل هستند و بقیه مشاغل باز هستند همچنین حداکثر تا یک دوم کارکنان در شهر‌های نارنجی در محل کار حاضر خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار