حق التدریس‌ها امسال دغدغه معوقات ندارد/ پرداخت معوقات باقی مانده تا ۲ هفته آینده

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

حق التدریس‌ها امسال دغدغه معوقات ندارد/ پرداخت معوقات باقی مانده تا ۲ هفته آینده

رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه گفت: معوقات حق التدریس‌ها به شرط موجود بودن نقدینگی تا ۲ هفته آینده پرداخت می‌شود.

علی الهیار ترکمن رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص وضعیت معوقات حق التدريس ها عنوان کرد: بخش عمده معوقات پرداخت شده و فقط نزديك به 250 میلیارد تومان حق التدریس شاغلان باقی مانده که در حال پیگیری است.

وی افزود: حدود ۲ هفته دیگر و با هماهنگی خزانه معوقات حق التدریس هاى شاغل پرداخت خواهد شد كه البته اين پرداخت نیاز به نقدینگی دارد.

رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه در مورد تامین اعتبار حقوق حق التدریس ها برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: به استناد تبصره ۹ قانون بودجه سال 96 موظف شدیم تا همزمان با پرداختی کارکنان رسمی و پیمانی (بند و) حق التدریس معلمان شاغل و آزاد را پرداخت کنیم که در ۲ ماه ابتدای سال جاری انجام شده است و برای سال تحصیلی آینده نیز اجرایی می شود.
معوقات امتحانات به آموزش و پرورش داده شده است

الهیار ترکمن بيان کرد: تامین اعتبار برای این مساله انجام شده و در تخصیص اعتبارات اولویت را برای این موضوع قائل شدیم که مبلغ آن براساس نوع فعالیت حق التدریس متفاوت است.

وی یادآور شد: اکنون تنها معوقه ای که به ما گزارش شده مربوط به حق التدریس شاغلان است و پیش از این نیز معوقات امتحانات به آموزش و پرورش داده شده بود.

اخبار آموزش و پرورش اخبار