حق الزحمه کاریابی داخلی و خارجی ابلاغ شد/ پرداخت ۳۰ هزارتومانی برای یافتن شغل

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

میزان حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (داخلی و خارجی) در سال ۱۳۹۹ از سوی دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران کل استان ها برای اجرا در دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزای تسنیم، میزان حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (داخلی و خارجی) در سال 1399 از سوی دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران کل استان ها برای اجرا در دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی ابلاغ شد.

متن کامل ابلاغیه به شرح زیر است.

مدیران کل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها
با سلام و احترام

به پیوست “ابلاغیه میزان حق الزحمه کاریابی های غیردولتی داخلی و خارجی در سال 1399” که در تاریخ 1398/12/4 به تصویب هیات مرکزی موضوع ماده (7) آیـین نامه اجــرایی قانون مجازات اشتغال به حرفه کـاریــابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار رسـیده اسـت، ارسـال می گـردد. خواهشمند است ضمن نظارت دقیق بر فرآیند اجرای بخشنامه مذکور، دستور فرمایید موضوع به طریق مقتضی به مدیران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی تحت نظر آن استان جهت اجرا و نصب در محل دید عموم، ابلاغ گردد.

حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی بابت ثبت نام به همراه مشاوره شغلی به شرح ذیل می باشد.

1-1 حق الزحمه ثبت نام به همراه مشاوره شغلی در دفاتر کاریابی داخلی مبلغ 30 هزار تومان (بدون احتساب ارزش افزوده) تعیین می گردد.

1-2 حق الزحمه ثبت نام به همراه مشاوره شغلی در دفاتر کاریابی خارجی مبلغ 45 هزار تومان( بدون احتساب ارزش افزوده) تعیین می گردد.

تبصره1- چنانچه به همراه ثبت نام کارجو، فرآیند مشاوره شغلی انجام نشود 50درصد حق الزحمه ثبت نام و مشاوره شغلی کسر خواهد شد.

تبصره2- در صورت انصراف کارجو از فرآیند به کار گماری وجه پرداختی بابت ثبت نام و مشاوره شغلی به وی دستمزد نمی گردد.

تبصره 3- دفاتر کاریابی می توانند برای ثبت نام مجدد کارجویی که دو سال از تاریخ ثبت نام آنها گذشته و یا مقطع تحصیلی بالاتر ارائه نماید, حق الزحمه ثبت نام و مشاوره شغلی دریافت نمایند.

و ادامه جزئیات را در فایل مشاهده کنید.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار