حمايت رئيس مجمع نمايندگان خوزستان از فعاليت‌های شهرداری اهواز

دسته ها: اخبار

کلانشهر اهواز محور و نقطه توجه مردم استان خوزستان است.

صیدعيسي دارايي رئيس مجمع نمايندگان استان با حضور در شهرداري اهواز ، حمايت 18 نماينده استان را از خدمت رساني شهرداري اهواز اعلام كرد و از آمادگي مجمع نمايندگان استان براي بهبود وضعيت كلانشهر اهواز خبر داد.

نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي ، اهواز را محور و نقطه توجه مردم استان خوزستان دانست و گفت: آثار خدمت رساني دستگاه هاي اجرايي در شهر اهواز به همه مردم استان مي رسد به همين دليل مركز استان بودن مي بايست از توجه بيشتري برخوردار باشد.

عضو كميسيون سياست داخلي و شوراهاي مجلس شوراي اسلامي خطاب به شهردار اهواز گفت: مجمع نمايندگان استان خوزستان آمادگي دارد با استفاده از همه ابزارها و ظرفيت قانوني خود جهت تامين فاينانس پروژه مهم قطار شهري اهواز و ساير پروژه هاي بزرگي كه باعث ايجاد تحول در كيفيت زندگي مردم كلانشهر اهواز مي شود، مديريت شهري در اهواز ياري رسانند.

رئيس مجمع نمايندگان استان خوزستان گفت: يكي از مشكلات عمده شهرداري اهواز عدم ثبات مديريت شهري در شهرداري و تنش هايي بوده كه در گذشته بين شورا و شهرداري وجود داشته و روند خدمت رساني را با مشكل روبرو كرده بود كه بحمدا… در دوره چهارم شوراي اسلامي اهواز و مديريت مهندس موسوي در شهرداري اهواز شاهد آرامش و ثبات هستيم.

دارايي افزود: بنده در گذشته به عنوان فرمانده نيروي انتظامي و امروز به عنوان رئيس مجمع نمايندگان خوزستان شناخت خوبي از كلانشهر اهواز دارم و مبتني بر اين شناخت مي گويم كه در اهواز كارهاي فراواني شده و لااقل عقب گرد نداشته ايم.

وي افزود: يكي از بهترين شهرهاي استان كه شهرداري در آن خوب عمل كرده است، شهر و شهرداري اهواز است.

رئيس مجمع نمايندگان استان ضمن تقدير از فعاليت هاي عمراني شهرداري در شهر اهواز ، عمليات تعريض پل سوم به عنوان گره اصلي ترافيكي كلانشهر اهواز را افتخاري براي نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و ادامه داد: شهرداري اهواز در حوزه عمران شهري و خدمت رساني ابتكارات و پروژه هاي مهمي را آغاز كرده است كه اميدواريم به سرعت شاهد بهره برداري از اين پروژه ها باشيم.

نماينده مردم انديمشك كه در دفتر شهردار اهواز حضور داشت، گفت: عملكرد شهرداري اهواز رو به پيشرفت است و انتظار مي رود نتيجه اين اقدامات و فعاليت ها منجر به افزايش رضايتمندي عمومي در شهر اهواز شود.

وي در پايان آمادگي كامل مجمع نمايندگان خوزستان براي مساعدت و حمايت از فعاليت هاي عمراني شهرداري اهواز را اعلام كرد.

اخبار