حمایت از دانشجویان مستعد و نیازمند برای تحصیل در دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

حمایت از دانشجویان مستعد و نیازمند برای تحصیل در دانشگاه آزاد

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیاست رئیس دانشگاه حمایت از دانشجویان مستعد و کم برخوردار برای ادامه تحصیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، علیرضا منادی گفت: تعامل میان دانشگاه آزاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی منجر به رضایتمندی مردم شده و اعتماد به این دانشگاه را بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه آینده آموزش عالی در کشورهای جهان به سمت آموزش عالی خصوصی در حرکت است، اظهار داشت: در آینده دولت ها بودجه و تصدی گری خود را در آموزش عالی کاهش خواهند داد.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد تاکید کرد: اکنون ۶۷ میلیون دانشجو در کشورهای مختلف جهان در حال تحصیل هستند و پیش بینی می شود در ۱۰ سال آینده این عدد به ۶۶۰ میلیون دانشجو برسد و حدود ۱۰ درصد مردم جهان درگیر آموزش عالی خواهند بود، بنابراین دانشگاه آزاد آینده روشنی در پیش دارد.

منادی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در حوزه درآمدهای غیرشهریه ای فعالیت های خوبی را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه همکاری که اخیرا بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان ملی استاندارد ایران منعقد شده، همه آزمایشگاه های مجهز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد فعالیت خواهند کرد که این موضوع گامی در راستای درآمدزایی غیرشهریه ای برای دانشگاه خواهد بود.

وی با اشاره به تسهیلات این دانشگاه برای تحصیل آسان جوانان در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: این دانشگاه در هیچ دوره ای مانند این دوره تخفیف دانشجویی نداشته و سیاست رئیس دانشگاه حمایت از دانشجویان مستعد و کم برخوردار برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد است.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد گفت: دکتر فرهاد رهبر به منظور تحقق اصل عدالت‌محوری و ایجاد فرصت های برابر برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی برای همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با صدور بخشنامه ای ابلاغ کرد که همه دانشجویان تحت پوشش این سازمان در تمام مقاطع تحصیلی از ۲۰ درصد تخفیف شهریه تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برخوردار خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار