حمله سرمربی لیورپول به منچسترسیتی و چلسی

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم ورزشی ، برندان راجرز بر این باور است که فقط منچستریونایتد است که در کنار لیورپول می‌تواند به عنوان یک باشگاه بزرگ در کشور انگلیس قلمداد شود و تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و چلسی 20 سال از این دو تیم عقب هستند و سال‌ها مانده تا بخواهند افتخارهای لیورپول و یونایتد را تکرار کنند.

صحبت‌های راجرز در حالی انجام شد که لیورپول در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ انگلیس قرار گرفته است. این تیم همچنین 25 سال است که نتوانسته عنوان قهرمانی در لیگ انگلیس را کسب کند. با این حال سرمربی اهل ایرلند شمالی بر این باور است که منچسترسیتی که در سه فصل اخیر موفق به کسب دو قهرمانی در لیگ برتر شده، غیر قابل مقایسه با لیورپول است. او در ادامه تاکید کرد چلسی و آرسنال هم تیم‌های سوم برتر در جزیره هستند.

راجرز دراین‌باره گفت: اگر کسی بگوید منچسترسیتی باشگاه بزرگ‌تری نسبت به لیورپول است، بدون شک اشتباه می‌کند. در حال حاضر فقط می‌توانیم بگوییم منچسترسیتی تنها یک پروژه بزرگ دارد که می‌خواهد آن را اجرایی کند. آنها باشگاه فوق‌العاده‌ای هستند. می‌دانم چه برنامه‌هایی دارند زیرا چند سال پیش با برخی از اعضای این باشگاه حرف زدم و از همه کارهایی که در دست اجرا دارند، آگاهم. احترام زیادی هم برای کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، قائل هستم.

راجرز افزود: آنها دوست دارند کارهایی که قصد انجام آن را دارند، در راهی درست انجام گیرد. بازیکنان جوانی را به آکادمی باشگاه آورده‌ و برای آینده‌شان برنامه‌ریزی کردند. با این حال، نمی‌توانید تاریخ این باشگاه را با لیورپول و منچستریونایتد مورد مقایسه قرار دهید. این دو، بزرگ‌ترین باشگاه‌ها در کشور انگلیس هستند. سایر تیم‌ها هم تلاش می‌کنند تا در طول 20 سال آینده به این دو باشگاه برسند.

لیورپول 18 بار در لیگ انگلیس قهرمان شده و پنج بار هم در اروپا جام قهرمانی را کسب کرده است. این در حالی است که سیتی تنها چهار بار در لیگ قهرمان شده و یک بار هم قهرمانی در جام برندگان جام اروپا را به خانه برده است. دو قهرمانی سیتی در لیگ نیز به سه سال اخیر بازمی‌گردد.

اخبار