خبر استخدام 2650 معلم ماده 28 در آموزش و پرورش خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به استخدام ۲ هزار و ۶۵۰ معلم خوزستانی از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸، توضیح داد: مهرماه امسال ۵ هزار دانشجو معلم جدید به دانشگاه فرهنگیان استان وارد می شوند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت بعدازظهر امروز سه شنبه ۲۷ خردادماه ۹۹ در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: پروژه مهر امسال ضمن تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان، بسترسازی برای آغاز سال تحصیلی جدید از طریق فعالیت کارگروه های تخصصی را دستور کار دارد.

وی در ادامه با اشاره اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین نیروی انسانی، توضیح داد: امسال برای اولین بار استان خوزستان با جذب ۵ هزار دانشجو معلم جدید از طریق کنکور سراسری ۹۹ گام بزرگی در راستای تامین نیروی انسانی متخصص برای آموزش و پرورش برداشته است. هم چنین ۲ هزار و ۶۵۰ معلم جدید از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ قانون خدمات کشوری به آموزش و پرورش خوزستان خواهند پیوست.

مودت در ادامه با تاکید بر ضرورت اهمیت بخشی به سلامت دانش آموزان استان به عنوان آینده سازان کشور؛ خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مدارس استان در سال تحصیلی جدید سناریوهای مختلفی پیشنهاد شده است که با توجه به شرایط استان و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا مشخص و معین خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  در پایان یادآور شد: اجرای کامل طرح جامع شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل در استان خوزستان به عنوان یک برنامه اولویت دار توسط مجموعه اجرایی استان و در راس آن آموزش و پرورش خوزستان به صورت جدی دنبال می شود

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار