خبر برگزاری آزمون استخدام نیروی جدید در بخش دولتی وزارت نیرو

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

خبر برگزاری آزمون استخدام نیروی جدید در بخش دولتی وزارت نیرو

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “علی‌اکبر مهاجری” با تاکید بر اینکه طبق سیاست وزارت نیرو، تمامی نیروهای استخدامی در شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو از طریق آزمون جذب می‌شوند، افزود: آزمون استخدامی وزارت نیرو ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه، همزمان در ۳۱ استان و ۴۳ حوزه برای جذب تعداد ۱۵۶۵ نفر در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پذیرفته‌شدگان در این آزمون، در ۵۶ شرکت شامل ۲۲ شرکت توزیع، ۲۸ شرکت آب و فاضلاب و ۶ شرکت مدیریت تولید نیروی برق مشغول به‌کار خواهند شد.
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو تصریح کرد: برای برگزاری این آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در تهران ۵ حوزه، در مازندران ۳ حوزه، تبریز، کرمان، همدان و هرمزگان هر کدام ۲ حوزه و سایر استان‌ها هر کدام یک حوزه در نظر گرفته شده است.
مهاجری با بیان اینکه از بین افراد حائز رتبه‌های بالاتر آزمون برای مصاحبه دعوت خواهد شد، افزود: این افراد در بخش‌های شغلی ۳۰۰۰۰(کارشناس اداری)، ۴۰۰۰۰ (کارشناس فنی)، ۱۰۰۰۰ (کمک کارشناس اداری) و ۲۰۰۰۰ (کمک کارشناس فنی) مشغول به‌کار خواهند شد.

وی همچنین از برگزاری آزمون استخدام در بخش دولتی این وزارتخانه تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده همزمان با سایر دستگاه‌های دولتی خبر داد و افزود: در این آزمون که جزئیات دقیق آن اطلاع‌رسانی خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰۰ نفر در بخش دولتی وزارت نیرو استخدام شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار