خدمات رایگان اتوبوس رانی اهواز در روز عید فطر

دسته ها: اخبار

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز خبر داد:
خدمات رایگان اتوبوس رانی اهواز در روز عید فطر
تمام اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی جهت خدمات ‌دهی به نمازگزاران عزیز برای صبح عید فطر در آماده باش کامل قرار دارند
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز برنامه سرویس دهی در روز عید سعید فطر را تشریح کرد.

محمد رستم منش مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: ناوگان اتوبوسرانی اهواز با تمام ظرفیت برای ارائه خدمت به نمازگزاران از ساعت 6 صبح روز عید سرویس دهی را آغاز می‌کند.

همه ساله نماز عید سعید فطر در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود. حضور پررنگ زنان و مردان پس از یک ماه روزه داری و بندگی خدای متعال در این مراسم معنوی موجب می شود که برای حمل و نقل و برگزاری این نماز باشکوه تدابیر خاصی در نظر گرفته شود.

محمد رستم منش مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز در این مورد گفت: ناوگان اتوبوسرانی اهواز با تمام ظرفیت برای ارائه خدمت به نمازگزاران از ساعت 6 صبح روز عید سرویس دهی را آغاز می کند.

رستم منش با بیان اینکه سرویس دهی بصورت رفت و برگشت به مصلی مهدیه امام خمینی (ره) انجام می شود گفت: تمام اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی جهت خدمات ‌دهی به نمازگزاران عزیز برای صبح عید فطر در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ضمن قبولي طاعات و عبادات شهروندان محترم و با عرض تبريک پيشاپيش فرا رسيدن عيد سعيد فطر گفت: تدابیر لازم و شایسته جهت سرویس دهی در روز عید بزرگ مسلمانان نیز در دستور کار قرار گرفته تا ان شاءالله بتوانیم سرویس دهی خوبی در این ایام کما فی سابق انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز عنوان کرد: سرویس دهی به نمازگزاران در روز عید سعید فطر همچون مناسبت های دیگر رایگان است و پس از پایان اقامه نماز از محل مصلی به مقصد تمامی مسیرهای خطوط، اتوبوس به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.

اخبار