خواسته دانشجویان دانشگاه صنعت نفت عملی می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

خواسته دانشجویان دانشگاه صنعت نفت عملی می‌شود

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته دانشجویان دانشگاه صنعت نفت عملی می‌شود.
عامر کعبی در گفت و گو با ایسنا – منطقه خوزستان با بیان عملی شدن خواسته دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، اظهار کرد: طی هفته های گذشته دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در اعتراض به وضعیت لغو و یا مشروط بورسیه خود از سوی وزارت نفت به دنبال آن بودند تا محدودیت های استخدامی آنان پس از فارغ التحصیلی همانند سنوات قبل صورت گیرد.
وی افزود: با پیگیری هایی که در این زمینه صورت گرفت و نشستی که با آقای بیطرف معاونت پژوهشی وزارت نفت داشتم و نیز حضور وی در دانشگاه صنعت نفت آبادان و شنیدن بی واسطه خواسته دانشجویان این دانشگاه، خوشبختانه موضوع استخدام پس از پایان تحصیل این دانشجویان مطابق قوانین قبلی عملی شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست دو روز گذشته با نمایندگان دانشجویان و معاون پژوهشی وزارت نفت، عنوان کرد: شرایط به‌کارگیری دانشجویان مطابق آن چه در قوانین مربوط به دانشجویان بورسیه ای این دانشگاه درج شده در این نشست تاکید شد.
وی بیان کرد: دانشگاه صنعت نفت از معدود دانشگاه های تخصصی صنعت نفت کشور است. ماموریت این دانشگاه پرورش و تامین نیروی متخصص در بخش صنعت نفت کشور است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، خوزستان به‌ویژه آبادان را خانه و محل رویش دانش نفتی کشور دانست و اظهار کرد: ما با هرگونه واگذاری این دانشگاه به وزارت علوم یا انتقال آن از خوزستان به پایتخت و یا دیگر استان ها مخالف هستیم، زیرا استان خوزستان به‌خصوص شهرستان آبادان، خانه و محل رویش دانش نفتی کشور بوده، هست و خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار