خودروهای دردسرساز برای چهارشنبه سوری جمع می شود

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در اطلاعیه نیروی انتظامی آمده است، این نیرو وظیفه خود می داند برای صیانت از حقوق شهروندان با هرگونه اوباشگری، رفتارهای هنجارشکنانه، راهبندان، سد معبر، اخلال در نظم و امنیت عمومی و هرگونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد کند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است، آیین چهارشنبه پایانی سال از جمله جشن های باستانی و سنت های قدیمی و دیرینه ای است که به عنوان پیش درآمدی برای نوروز، فرصتی برای کنار هم بودن را فراهم می آورد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره با نگاهی جامعه محور و مردمی سعی دارد تا از آسیب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت دهی یکایک آحاد جامعه، مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود که همان استقرار نظم و امنیت است را به بهترین شکل به انجام برساند.

نسل جوان و نوجوان ما در چند سال اخیر به تدریج با رفتارهای خطر آفرین و مغایر فلسفه وجودی چهارشنبه آخر سال فاصله گرفته اند که این نیز به سبب عقلانیت بالا و تعهد به آداب و سنن جوانان و نوجوانان عزیز است.

در نیروی انتظامی به عنوان متولیان نظم و امنیت جامعه برخود می بالیم که پلیس چنین شهروندان فهیم و هوشمند و فرهنگ دوستی هستیم و به شما شهروندان م قول می دهیم که در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه، هوشیارانه در کنار شما بوده و با همکاری یکدیگرتمام سعی و تلاش خود را مبذول می داریم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری شود.

اخبار