دانشجویان تا 20 دی ماه برای ثبت‌نام در مراسم ازدواج دانشجویی فرصت دارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانشجویان تا 20 دی ماه برای ثبت‌نام در مراسم ازدواج دانشجویی فرصت دارند

دبیر بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی گفت: دانشجویان تا 20 دی ماه برای ثبت‌نام در مراسم ازدواج دانشجویی فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام خادمی دبیر بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی، در نشست خبری که امروز در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، گفت: امروز بحث ازدواج دانشجویی در جامعه و بحث تشکیل خانواده به لحاظ مبانی فرهنگی و اجتماعی حایز اهمیت است.
وی ادامه داد: در همین راستا از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛ ثبت‌نام بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی آغاز شده و زوج های دانشجو می توانند با مراجعه به سامانه ازدواج دانشجویی برای شرکت در این مراسم اقدام کنند.
وی ادامه داد: تنها دانشجویانی می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند که تاریخ عقد آنها اول مهر 95 تا اول دی96 باشد و در مواردی که هر دو زوج، دانشجو هستند، فقط یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی نیاز است، ثبت‌نام کند.
خادمی گفت: دانشجویانی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند تا یک هفته پس از ثبت‌نام، می‌بایست مدارک لازم را برای تائید به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خود یا دفتر استانی مربوطه ارائه دهند.
خادمی اظهار داشت: در دانشگاه‌هایی که دفتر نمایندگی نهاد رهبری وجود ندارد، دانشجویان پس از ثبت‌نام، باید مدارک لازم را برای تائید به رابط فرهنگی دانشگاه که از طرف ستاد ازدواج تعیین شده ارائه کنند، تا ثبت‌نام آنها قطعی شود.
وی گفت: زوج‌های دانشجو می‌بایست اصل عقدنامه، اصل شناسنامه، کارت ملی و اصل کارت دانشجویی را برای تائید تحویل دهند و دفاتر نهاد باید حداکثر یک هفته پس از دریافت مدارک هر داوطلب، نسبت به تعیین تکلیف در خصوص تائید یا رد ثبت‌نام در سایت اقدام کنند.
خادمی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام تا 20 دی ماه 1396 است.
وی گفت: سال گذشته مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد مقدس با ده میلیارد تومان برگزار شد و در سال جاری هم تلاش داریم با این مبلغ مراسم را برای بیست هزار زوج دانشجو برگزار کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار