دانشجویان شاهد و ایثارگر برای مهمانی و انتقال تا ۲۰تیر مهلت دارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شده است و متقاضیان تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جامعه هدف (فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز بیست و پنج درصد و بالاتر) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ هم اکنون آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

بر این اساس دانشگاه‌ها و مؤسسات موظف هستند زمان شروع ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط را با استفاده از ابزارهای مناسب مانند سایت دانشگاه، تابلوهای اعلانات آموزشی در کلیه دانشکده‌های هر دانشگاه یا مؤسسه اطلاع‌رسانی کنند، دانشگاه‌های مبدا موظف‌اند درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ۲۰ تیر لغایت ۳۱ تیرماه ضمن تأیید اطلاعات متقاضی نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

وظایف متقاضی

متقاضیان واجد شرایط آئین‌نامه نقل‌وانتقال می‌بایست در زمان اعلام‌شده ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه از طریق مراجعه به سامانه سجاد به نشانی https://portal.saorg.ir درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد ثبت کرده و تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس‌از دریافت کد رهگیری نتیجه را هم‌زمان از طریق سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگر که در سال گذشته حکم میهمانی شأن خاتمه‌یافته باید مجدد در سامانه ثبت‌نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه‌شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت‌نام کنند و پس‌از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه نمایند.

متقاضیان میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه‌شده در خصوص شرایط خاص خود خواهند بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه‌شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال توأم با تغییر رشته از این سامانه برای ثبت درخواست خود استفاده ننمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار