دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان رتبه نخست جذب دانشجو را دارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان رتبه نخست جذب دانشجو را دارد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان خوزستان گفت: استان خوزستان رتبه نخست کشور در جذب دانشجو در واحد دانشگاه علمی کاربردی را در سراسر کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود خداپناه امروز در آئین افتتاحیه گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در تالار اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان اظهار داشت: مراکز دانشگاه علمی کاربردی در نقاط مختلف استان خوزستان فعالیت دارند که 32 هزار دانشجو در آنها مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در استان خوزستان 31 مرکز دانشگاه علمی کاربردی فعال وجود دارد که دانشجویان در رشته‌های گوناگون در آن به تحصیل مشغول هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان خوزستان در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های این دانشگاه بیان کرد: هم اکنون 11 نفر در واحد استان خوزستان مشغول کار هستند و تعدادی نیروی حراست نیز در اینجا داریم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: استان خوزستان رتبه نخست کشور در جذب دانشجو در واحد دانشگاه علمی کاربردی را در سراسر کشور دارد.

خداپناه تصریح کرد: بر اساس پژوهشی که در 25 مرداد ماه انجام شد 10 مرکز برتر دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور معرفی شد که 2 مرکز آن در استان خوزستان فعالیت دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در آیین افتتاحیه گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور به فعالیت‌های فرهنگی واحد خوزستان اشاره کرد و در همین ارتباط توضیح داد: در ایام اربعین موکبی را در مرز چذابه در شهرستان دشت‌آزادگان بر پا کردیم که مورد استقبال زائران واقع شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان خوزستان خاطرنشان کرد: این موکب با نام شهدای دانشگاه علمی کاربردی در ایام اربعین فعالیت می‌کرد که با کمک و مساعدت ریاست دانشگاه کشور و شورای فرهنگی بر پا شده بود.

وی همچنین در توضیحات خود درباره فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان خوزستان به برخی از اقدامات انجام شده در موکب اربعین اشاره و برپایی ایستگاه معرفت را از جمله برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد.

خداپناه اضافه کرد: همچنین در ایام بر پایی موکب شهدای دانشگاه علمی کاربردی همه روزه نماز جماعت در آنجا برگزار شد و بسته‌های فرهنگی نیز بین زائران اربعین حسینی توزیع کردیم.

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار