دانشگاه پیام نور شرایط تخفیف شهریه ندارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه شرایط تخفیف شهریه برای دانشجویان در هر 3 مقطع تحصیلی را ندارد اما دانشجویان می توانند نه تنها از تسهیلات بانکی استفاده کنند بلکه شهریه خود را قبل از امتحانات ترم پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور درباره موضوع تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا گفت: تسهیلاتی که دانشگاه برای دانشجویان در پرداخت شهریه در نظر گرفته مربوط به زمان پرداخت شهریه ترم های تحصیلی است به طوری که هریک از دانشجویان در هر مقطع تحصیلی می تواند شهریه ترم خود را در پایان ترم تا قبل از شروع امتحانات در قالب چند نوبت پرداخت کند.

وی افزود: در دانشگاه پیام نور شرایط تخفیف شهریه برای دانشجویان در هر ۳ مقطع تحصیلی نداریم اما دانشجویان می توانند نه تنها از تسهیلات بانکی استفاده کنند بلکه شهریه خود را قبل از امتحانات ترم پرداخت کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار