دانش‌آموختگان علمی‌کاربردی هم به سامانه “هم آوا” پیوستند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانش‌آموختگان علمی‌کاربردی هم به سامانه

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی از راه‌اندازی بخش دانش آموختگان در سامانه “هم آوا”ی این دانشگاه خبر داد و گفت:‌ دانشجویان می‌توانند درخواست‌های خود را برای دریافت گواهی اشتغال و فارغ التحصیلی از طریق این بخش از سامانه ارسال کنند.

دکتر بهرامی‌نسب در گفتگو با ایسنا با اعلام این مطلب و با تاکید بر اینکه تکمیل تمامی بخش‌های سامانه هم آوا در دانشگاه علمی کاربردی یک پروسه زمان بر است گفت: طبیعی است که هر سامانه‌ای بخواهد برای اولین بار راه‌اندازی شود تکمیل تمامی بخش‌های آن نیازمند پروسه طولانی‌مدت است. در واقع سامانه “سجاد” در دانشگاه علمی کاربردی مشکلاتی زیادی داشت و تمامی روسای مراکز از این سامانه ناراضی بودند . با وجود این که بخش زیادی از این مشکلات رفع شد اما همچنان بخش‌هایی از این مشکلات باقی‌ مانده بود که همواره به دلیل عدم پشتیبانی و جواب گو نبودن، نگرانی‌هایی ایجاد کرده بود مبنی بر اینکه ممکن بود در زمان غیر منتظره اطلاعات دانشجویان، دانش آموختگان و به طور کلی دانشگاه با مشکل مواجه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: رییس دانشگاه علمی کاربردی برای حذف و تغییر سامانه سجاد، تیمی از معاونت مالی‌، آموزشی، پژوهشی و آی تی را برای بررسی طراحی و ایجاد بهترین سامانه تشکیل داد و این تیم پس از بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که سامانه جدیدی به عنوان “هم‌آوا” در این دانشگاه راه‌اندازی شود. بنابراین طبیعی است این سامانه که برای اولین بار در دانشگاه راه‌اندازی می‌شود و از نظر مباحث آموزشی ، کارورزی، برنامه ریزی درسی و امور دانشجویان و غیره با دانشگاه‌های دیگر متفاوت است،‌ در اوایل کار خود مشکلاتی را داشته باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هر روز بخشی‌ از مشکلات سامانه “هم آوا” رفع می‌شود و در حال حاضر بخش‌های پر مراجعه نظیر ثبت نام ، انتخاب واحد، نقل انتقال و مهمانی دانشجویان و دانش آموختگان راه‌اندازی شده است و دانشجویان می‌توانند بامراجعه به این بخش‌ها درخواست‌های خود را ارسال کنند.

دکتر بهرامی نسب در پایان تاکید کرد: بخش مربوط به دانش آموختگان که در آن فارغ التحصیلان برای دریافت گواهی بیش‌ترین مراجعات را دارند راه‌اندازی شده و در صورتی که اطلاعات دانشجویان در این سامانه وجود داشته باشد می توانند درخواست‌های خود را ارسال و پیگیری کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار