داوطلبان دستیاری دندانپزشکی سهمیه ۵ درصدی رزمندگان را تکمیل کنند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

داوطلبان دستیاری دندانپزشکی سهمیه ۵ درصدی رزمندگان را تکمیل کنند

مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات تکمیل اطلاعات متقاضیان استفاده از سهمیه ۵ درصد رزمندگان در آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان شرکت در سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی به علت عدم کفایت اطلاعات موجود جهت استعلام، لازم است از تاریخ ۷ تا ۱۳ مرداد ۹۶ با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir نسبت به ویرایش سهمیه و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

خانواده رزمندگان بسیجی که حداقل ۶ ماه متوالی یا متناوب داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند ، لازم است ضمن مراجعه به سازمانهای نیروهای مسلح (آجا، سپاه، ناجا، ودجا، سازمان بسیج مستضعفین «صرفاً برای نیروهای رزمنده بسیجی») نسبت به تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان بسیجی و دریافت کد رهگیری ۱۲ رقمی مربوط به این سهمیه، بر اساس نوع سازمان اقدام کنند.

داوطلبان باید کد رهگیری مربوط را در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی آزمون نسبت به درج سهمیه و کد رهگیری خود اقدام کنند تا آمار و اطلاعات آنان توسط ستاد مربوطه مورد تائید نهایی قرار گیرد.

لازم است داوطلب در وارد کردن کد خود دقت کند زیرا در صورت اشتباه وارد کردن کد رهگیری تأیید سهمیه مربوطه از سازمان یا ارگان مذکور امکانپذیر نبوده و درصورت عدم شناسایی توسط هر یک از سازمانها، این سهمیه برای داوطلب حذف خواهد شد.

جهادگران باید در قسمت کد رهگیری، ۱۲ تا صفر وارد کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار