داوطلبان متقاضی تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی نیاز به ثبت نام در کنکور ۹۹ ندارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانشگاه پیام نور اعلام کرد : طبق اطلاعیه سازمان سنجش، پذیرش در رشته محل‌های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور همانند سال ۹۸ به صورت مجزا از رشته محل‌های با آزمون و مستقل از کنکور با رعایت قوانین و مقررات مربوطه با ملاک معدل کتبی دیپلم و با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود .

به گزارش ایسنا، بر این اساس داوطلبانی که متقاضی تحصیل در این رشته محل‌ها در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری ۹۹ ندارند.

ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی فوق منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۲۰ اسفند آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۳۱ شهریور سال بعد پایان می‌پذیرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، طبق اطلاعیه سازمان سنجش،کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) در دانشگاه پیام نور در روزهای فوق به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار