درخواست استخدام ۱۰ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان آموزش متوسطه و روسای ادارات مشاوراستانهای سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: امسال وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: درخواست برگزاری آزمون استخدامی و جذب ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کرده ایم و در تلاشیم در صورت تصویب نهایی آن آزمون زودتر از سال گذشته برگزار شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تعداد ۱۰ هزار نفر دیگر از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند و دوره های تربیت حرفه ای معلمی را می گذرانند.

فانی با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معظم گفت: روز ۱۳ اردیبهشت تعدادی از دانشجو معلمان در حضور مقام معظم رهبری سوگندنامه معلمی را قرائت خواهند کرد.

وی ادامه خواهد داد: متن این سوگندنامه در شورای عالی آموزش و پرورش تدوین شده و از مهرماه سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تعدادی از دانشجو معلمان وارد مدارس شده و عملا به عنوان همکاری به تدریس مشغول می شوند.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی فرهنگیان نیز بیان کرد: ادامه رتبه بندی همکارانی که از لحاظ قانونی می توانند رتبه بندی شوند در سال جاری انجام می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار