دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بیمارستان شهید بقایی 2

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سرپرست مدیریت نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری آزمون نیروهای شرکتی جهت بیمارستان شهید بقایی 2 در صبح روز پنج شنبه 13 آبان ماه خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر پژمان بختیاری نیا با بیان اینکه پس از اخذ 350 مجوز برای بهره برداری از فاز 1 بیمارستان شهید بقایی 2، فراخوان جذب برای نیروهای پشتیبانی و بهداشتی-درمانی در پورتال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بارگذاری شد، بیان کرد: 3 هزار و 510 نفر در مشاغل پشتیبانی ثبت نام، 2 هزار و 576 نفر تحویل مدرک داشتند که از این تعداد نیز مدارک 2 هزار و 71 نفر تأیید شدند.

بختیاری افزود: همچنین در مشاغل بهداشتی-درمانی 2 هزار و 65 نفر ثبت نام، یک هزار و 639 نفر تحویل مدرک داشتند که از این تعداد نیز مدارک تحصیلی یک هزار و 45 نفر تأیید شدند.

وی با بیان اینکه مهلت تحویل مدارک برای هر رشته شغلی 2 روز تعیین شده بود، ادامه داد: مدارک دریافتی از متقاضیان توسط 25 نفر از کارشناسان خبره دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در قالب چهار تیم و در چهار سطح که هر سطح تخصصی تر از سطح پیشین بود، از لحاظ شرایط احراز شغل مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر این، یک روز مهلت برای متقاضیانی که مدارک ناقص ارائه داده بودند، تعیین شد تا نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.

بختیاری نیا با اشاره به اینکه آزمون رأس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 13 آبان ماه در دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار خواهد شد، گفت: متقاضیان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 11 و 12 آبان ماه به سایت https://jazb.ajums.ac.ir مراجعه کنند.

سرپرست مدیریت نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه افزود: آزمون کتبی داوطلبان رشته های شغلی پشتیبانی شامل 90 سوال در خصوص توانمندیهای عمومی در سه سطح زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم به بالا می باشد.

وی ادامه داد: برای رشته های شغلی بهداشتی و درمانی علاوه بر سوالات توانمندی های عمومی در دو سطح دیپلم و فوق دیپلم به بالا، آزمون کتبی توانمندی های تخصصی فرد در رشته ثبت نامی با 45 سوال ارزیابی خواهد شد.

بختیاری نیا منابع آزمون توانمندی های عمومی را برای متقاضیان زیر دیپلم را زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات اجتماعی، سیاسی و مبانی قانون، برای متقاضیان دیپلم؛ زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی عمومی، معارف اسلامی، اطلاعات اجتماعی، سیاسی و مبانی قانون و برای متقاضیان فوق دیپلم و بالاتر؛ زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی عمومی، معارف اسلامی، ریاضی و آمار مقدماتی، فنأوری اطلاعات، اطلاعات اجتماعی، مبانی قانون و سیاسی دانست.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است تا مراحل جذب متقاضیان در کوتاه ترین زمان و با رعایت همه جوانب صورت گیرد، از متقاضیان خواست تا اطلاعیه های مربوطه را از طریق پورتال عنوان شده پیگیری نمایند.

سرپرست مدیریت نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه متقاضیان بیان داشت: متقاضیان با توکل بر خدا، آرامش خود را حفظ کرده، تمام دانسته های خود را بکار برند و به حقوق سایر متقاضیان احترام گذاشته و بدانند که آزمون یک رقابت است و در هر رقابتی برنده و بازنده وجود دارد و آنچه که مسلم است، شکست در رقابت به معنای پایان کار نیست و باید امیدوار بود که در فرصت های آتی چه در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و یا سایر ارگانها قابلیت های خود را به عرضه برسانند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار