دزدان خشن چشمان خادم امامزاده را کور کردند

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی استان گلستان با طرح شکایتی گفت: روز حادثه دریکی ازمیادین شهر گرگان پنج مردجوان از من خواستند، موتورسیکلتشان را که خراب شده، به یک دامداری در حاشیه شهر منتقل کنم که پس ازتوافق برسر کرایه، آنها را سوار کردم.

وی ادامه داد: پس از طی مسیری متوجه شدم، آنها در حال کشاندن من به بیابان های حاشیه شهر هستند که به آنها اعلام کردم منصرف شده ام و به شهر باز می گردم اما آنها با قمه مرا مجروح و خودرو را سرقت کردند.

همزمان با شروع تحقیقات، افراد دیگری با حضور در پلیس آگاهی از این پنج مرد شکایت کردند. در ادامه ماموران با بررسی آلبوم مجرمان حرفه ای متهمان را شناسایی کردند. این در حالی بود که دو روز پیش مردی با پلیس تماس گرفت واعلام کرد؛ خودروی سرقتی یکی از اقوامش را مقابل خانه یک دزد سابقه دار مشاهده کرده است.

ماموران سپس سارق را به صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند و مشاهده کردند او با خودروی سرقتی، به سمت جنگل های جعفرآباد رفت و وارد کلبه جنگلی شد.

ماموران با هماهنگی قضایی وارد کلبه شده و پنج عضو باند را دستگیر و تعدادی قمه و چاقو نیز از آنها کشف کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، بازجویی شدند و سرکرده باند به نام حسین با اعتراف به جرایمش گفت: من و همدستانم درزندان با هم آشنا شدیم و نقشه دزدی ها را طراحی و پس از آزادی آن را عملی کردیم. تعدادی از خودروها را اوراق کرده و بقیه را با سند نمره فروختیم.

دستبرد شبانه نقابداران به امامزاده

وی در ادامه راز سرقت از امامزاده ای را فاش کرد و گفت: این دزدی را چهاردهم آذر سال گذشته انجام دادیم. چند روز پیش از سرقت رفت و آمد خادم آنجا را کنترل و با اطمینان از این که او پول ها را جمع آوری کرده، نیمه شب با نقاب وارد امامزاده روستا شدیم. او در برابر ما مقاومت کرد که با قمه و چاقو بشدت زخمی اش کرده و با سرقت پول ها متواری شدیم. ماموران در بررسی این پرونده متوجه شدند، خادم بر اثر شدت جراحات نابینا شده است.

سرهنگ علی اکبر جاویدان جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان دراین باره به جام جم گفت: با اعتراف سرکرده این باند، دیگر اعضای باند هم به همدستی با وی در ارتکاب دزدی های سریالی وسرقت از امامزاده روستا اعتراف کردند.

اخبار