دعوت به همکاری سازمان بازرسی کل کشور

دسته ها: استخدام سراسری استخدام و بازار کار استخدام کارشناس حقوق

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

دعوت به همکاری سازمان بازرسی کل کشور

18 آبان 98 – اطلاعیه دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان بازرسی کشور

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال 1398 مي‌رساند كه آزمون مذكور در صبح روز پنجشنبه مورخ 98/08/23 منحصراً در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 98/08/21 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات ثبت نامي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. چنانچه داوطلبي موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه ي رفع نقص به شرح جدول بند «ج» ذيل مراجعه و نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به ثبت نام خود اقدام نمايد. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1 ،2 ،4 ، 5، 6 و 7 (شامل نام خانوادگي، نام، سال تولد، شماره شناسنامه و كد ملي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، ضروري است از كارت شركت در آزمون كپي تهيه و صحيح مورد يا موارد اختلاف را با خط خوانا و بدون قلم خوردگي در بالاي مورد يا موارد مذكور در روي فتوكپي كارت ورودي تهيه شده با خودكار قرمز بنويسيد و مطابق ساعت، تاريخ و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نماييد.
2- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت فوق قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
نماينده سازمان سنجش در روز چهارشنبه 98/08/22 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص در دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خيابان انقلاب، ميدان فردوسي (به سمت ميدان انقلاب)، كوچه شاهرود مستقر خواهد شد.
د‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
2- فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) مي‌باشد.
3- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني آزمون رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
4- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.
6- داوطلبان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري آزمون براي آنها، نسبت به ارسال درخواست حداكثر تا تاريخ 98/08/30 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمايند. بديهي است درخواست هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.


خبر 17 شهریور 98: اطلاعیه زمان و مواد آزمون علمی واجدین شرایط  همکاری با سازمان بازرسی کشور 

پیرو اطلاع‌رسانی در قالب پیامک (SMS) به متقاضیان محترم واجد شرایط بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، تاریخ برگزاری آزمون در تاریخ 23-8-98 (پنج‌شنبه 8 صبح) و مواد آزمون مذکور در دو بخش استعداد شغلی و تخصصی در قالب فایل PDF (پیوست همین اطلاعیه) قابل مشاهده می‌باشد.
تذکر مهم: استفاده از ماشین‌حساب، کتاب قانون، جزوه، نشریه هرگونه وسایل ارتباطی و غیره برای تمامی تخصص‌های هشت‌گانه (عمران، امور مالی و حسابداری، امور بانکی، امور بیمه‌ای، امور مالیاتی، گمرک و مناطق آزاد، فناوری اطلاعات و حقوق) و استعداد شغلی ممنوع می‌باشد.
لازم به توضیح است، محل برگزاری آزمون در شهر تهران بوده که آدرس دقیق آن متعاقباً در قالب پیامک (sms) و در این سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
– از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با این سازمان و سایر سازمان‌ها خودداری نمایید.

جهت مشاهده موارد آزمون سازمان بازرسی اینجا کلیک نمایید


سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد به‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین متقاضیان مرد دارای شرایط ذیل، به‌صورت قراردادی تمام‌وقت یا مأمور به خدمت از طریق آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان واجد شرایط به‌صورت کتبی در مراکز استان‌ها و تهران دعوت به همکاری ‌نماید.

شرایط تحصیلی:

دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر مرتبط با حوزه‌های تخصصی.

دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با حداقل 5 سال سابقه تجربی در حوزه مرتبط با تخصص‌های مورد نیاز.

* توجه: دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در اولویت قرار دارند.

تخصص و رشته‌های مورد نیاز:

امور حقوقی: مسلط به حقوق تجارت، حقوق مدنی، حقوق اساسی، حقوق اداری، آئین دادرسی کیفری و …

رشته‌های تحصیلی مورد نیاز: حقوق تمام گرایش‌ها

سایر شرایط:

متقاضیان محترم موارد ذیل را به‌دقت مطالعه نموده و بر اساس آن اقدام نمایند.

ـ تکمیل فرم ثبت‌نام و الصاق رزومه کاری.

ـ از داوطلبان واجد شرایط بر اساس نیاز و اولویت‌های سازمان به‌مرور برای انجام مصاحبه اولیه و دریافت مدارک از طریق پیامک (SMS) دعوت به‌عمل می‌آید.

ـ تکمیل فرم ثبت‌نام، اخذ مدارک از متقاضی، دعوت و انجام مصاحبه هیچ حقی را برای استخدام ایجاد نخواهدکرد.

ـ از هرگونه تماس تلفنی و حضوری با این سازمان به‌منظور پیگیری نتایج درخواست همکاری خودداری گردد.

جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام سراسری استخدام و بازار کار استخدام کارشناس حقوق

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.