دفترچه ثبت نام کنکور ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ منتشر شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی منتشر شد و داوطلبان از امروز ۶ اسفند تا ۱۶ اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) از امروز چهارشنبه ۶ اسفند آغاز می‌شود و داوطلبان تا ۱۶ اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس https://sanjeshp.ir تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت اینترنتی بارگذاری کنند و مدارک ثبت نام را تکمیل کنند.

پیش از این قرار بود ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) از ۲۹ بهمن آغاز شود که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی این ثبت نام به تعویق افتاد.

منابع، رشته‌های امتحانی، دروس امتحانی و ضرایب این آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به روز رسانی شده است و داوطلبان باید پیش از اقدام به ثبت نام از تمامی ضوابط مربوط به آزمون کارشناسی ارشد مطلع شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار