دوره های آموزشی تربیت مدرس ویژه متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی برگزار می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دورههای آموزشی تربیت مدرس ویژه متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی برگزار می‌شود

سرپرست امور مدرسان دانشگاه گفت: دورههای آموزشی تربیت مدرس ویژه متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی در واحد های استانی برگزار می‌شود.
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر همایون روحیان سرپرست امور مدرسان دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این دوره‌‌های آموزشی ویژه متقاضیان جدید تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی در استانهای مختلف می‌باشد که براساس فراخوان بهمن ماه 95 اقدام به ثبت درخواست مدرسی کرده اند و فرآیندهای پذیرش و مصاحبه را طی نموده‌اند.
سرپرست امور مدرسان دانشگاه افزود: دورههای تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی از 27 تیر ماه 1396 به همت همکاران محترم واحدهای استانی و با هماهنگی مرکز امور مدرسان اجرایی میشود.
دکتر روحیان اظهار داشت: در این سطح از دورههای تربیت مدرس مهارتهای تدریس در آموزش عالی با محوریت آشنایی با نظام علمی کاربردی و روشها و فنون تدریس مورد توجه قرار میگیرد.
وی افزود: در این دوره فراگیران با چیستی و چرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی- نظام مهارتی، رویکردهای جدید آموزش‌های علمی و کاربردی، نکات قابل توجه مدرسان در قوانین و مقررات آموزشی، الگوی تدریس، روش‌های تدریس و اجرای تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی آشنا میشوند.
سرپرست امور مدرسان دانشگاه گفت: این دورهها در استانهای اردبیل، ایلام و گلستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 تیر ماه 1396 آغاز می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار