راه‌اندازی رشته‌های مهندسی فناوری محیط‌زیست در دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

راه‌اندازی رشته‌های مهندسی فناوری محیط‌زیست در دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک گفت: برای آموزش آکادمیک و ترویج فرهنگ علمی برخورد با فرایندهای زیست‌محیطی اقدام به راه‌اندازی رشته مهندسی فناوری محیط‌زیست در دانشگاه اندیمشک کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، احمد قلاوندی در سومین همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس که عصر امروز در کانون شهید مطهری برگزار شد اظهار کرد: دغدغه مندان و انجمن‌های محیط‌زیست خدمات کم نظیری در اندیمشک ارائه داده‌اند.

وی افزود: این همایش با اهداف آموزش و ترویج گونه‌های درختی بومی، تقدیر از فعالان محیط‌زیستی، پاسداشت از ارزش‌های فرهنگی صیانت از محیط‌زیست، شناسایی و معرفی قابلیت‌های بومی و متناسب با اقلیم گونه‌های درختی و گیاهی منطقه برگزار می‌شود.

قلاوندی گفت: برای آموزش آکادمیک و ترویج فرهنگ علمی برخورد با فرایندهای زیست‌محیطی اقدام به راه‌اندازی رشته مهندسی فناوری محیط‌زیست در دانشگاه اندیمشک کردیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک عنوان کرد: این دانشگاه از زمان تأسیس تاکنون توجه ویژه‌ای به آموزش و ترویج فرهنگ پاسداشت از محیط‌زیست داشته و همواره در کنار و حامی سمن‌های مردمی این حوزه بوده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالان محیط‌زیست و به‌ویژه پسر بلوط ایران بیان کرد: از مسئولان درخواست داریم تا پیرو اصل پنجاهم قانون اساسی، در صیانت از محیط‌زیست شهرستان و استان اهتمام بورزند.

این همایش به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی مرکز اندیمشک و سمن زیست‌محیطی دارستان الوار و با حضور شهروندان سبز و دوستداران محیط‌زیست و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار