را‌ه‌اندازی ۱۰ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ماهشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر گفت: به مرکز رشد شرکت دانش‌بنیان پیشنهاد دادیم که در دانشگاه ماهشهر مستقر شوند هدف ما اشتغال‌زایی برای جوانان است، به‌نوعی ما از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خودمان حمایت کردیم.
مازیار نوعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر ماهشهر، اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد ماهشهر 6 هزار و 300 دانشجو، 70 رشته در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکترای تخصصی، 210 کارمند، 120 عضو هیئت‌علمی و یک آموزشکده به نام سما دارد.
وی افزود: آموزشکده سما یک هزار و 200 دانشجو دارد و فقط در مقطع کاردانی رشته دارد و معاونت دانشگاه آزاد ماهشهر مسئولیت آن را بر عهده دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر بیان کرد: نیروهای حق‌التدریس را ساماندهی کردیم و از این نیروها زبده‌ترین را استخدام و کسانی که عضو هیئت‌علمی دانشگاه‌های دیگر بودند بر اساس فعالیت و تجربه به‌صورت حق‌التدریس در دانشگاه آزاد ماهشهر مشغول به کار شدند.
وی گفت: در حوزه آموزش دانشگاه ماهشهر در سال 94 توانستیم مجوز 10 رشته جدید کارشناسی ارشد اخذ کنیم، تعداد 33 نفر از نیروهای دو شغله که عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد واحد ماهشهر بودند را به دلایل قانونی و اقتصادی نمی‌توانستیم با آن‌ها همکاری کنیم و به انتخاب خود شغل اولشان را انتخاب کرده و با دانشگاه تصفیه‌حساب کردند.
نوعی عنوان کرد: به دلیل کاهش دانشجو یکی از خوابگاه‌های ما خالی شد که جهت حمایت از حوزه پژوهش به مرکز رشد شرکت دانش‌بنیان پیشنهاد دادیم که در این مکان مستقر شوند و شروع به کار کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر افزود: اشتغال‌زایی دانشجویان فارغ‌التحصیل در دانشگاه برای ما درآمد و برای خود آن‌ها شغل مناسبی است، به‌نوعی ما از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خودمان حمایت کردیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار